Przetarg 7476805 - 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie...

   
Analizuj Zamówienie 7476805 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2020-05-12
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy trenażera laparoskopowego dla Kate
dry Ginekologii i Położnictwa UJ CM, Nowa Siedziba Szpitala Uniwersyteckiego, ul. Jakubowskiego 2, 30-688 Kraków, O/K Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej.
Numer referencyjny: 141.2711.16.2020

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy trenażera laparoskopowego dla Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM, Nowa Siedziba Szpitala Uniwersyteckiego, ul. Jakubowskiego 2, 30-688 Kraków, O/K Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane oraz dodatkowo punktowane zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SIWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
3.1 Sprzedaż, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację, uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i świadczenie usług gwarancyjnych.
3.2 Wniesienie do wskazanego pokoju i sprawdzenie kompletności dostawy w obecności użytkownika.
3.3 Przeprowadzenie 1 dniowego szkolenia (min. 5 godzin zegarowych) dla 4 osób z zakresu obsługi sprzętu w siedzibie Użytkownika, tj. Katedrze Ginekologii i Położnictwa UJ CM, Nowa Siedziba Szpitala Uniwersyteckiego, ul. Jakubowskiego 2, 30-688, O/K Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej, w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem.
3.4 Podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności Użytkownika i przedstawiciela Zamawiającego.
3.5 Dostarczenie wraz z dostawą przedmiotu zamówienia:
a) instrukcji obsługi do wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w języku polskim lub języku angielskim w wersji papierowej,
b) karty gwarancyjnej, zgodnej z zapisami umowy, w języku polskim w wersji papierowej,
c) deklaracji zgodności/certyfikat zgodności (certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności)).
3.6 Udzielenie minimum 24 miesięcznej gwarancji (licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru) na przedmiot zamówienia.
3.7 Świadczenie przeglądów gwarancyjnych, konserwacji i kalibracji w miejscu użytkowania zgodnie z zaleceniem producenta w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. Ilość przeglądów gwarancyjnych w roku – zgodnie z zaleceniami producenta, jednak nie mniej niż 1 na rok ( przy czym ostatni ww. przegląd nastąpi w okresie do 30 dni przed okresem upływu gwarancji).
3.8 Koszty przeglądów gwarancyjnych wraz z potrzebnymi dodatkowymi elementami (np. zastawy kalibracyjne, czy inne materiały zużywalne, odczynniki) wymaganymi do przeglądu – pokrywa Wykonawca.
3.9 Wykonawca w okresie gwarancyjnym musi zapewnić świadczenie serwisu gwarancyjnego realizowanego przez producenta lub autoryzowany serwis producenta/ów w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia.
3.10 Czas reakcji serwisu do 48 godzin w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy); od momentu zgłoszenia wysłania faksu lub e-maila z informacją o usterce. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia.
3.11 Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 21 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia usterki/awarii (przesłanego np. faxem lub mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii, wysyłką, uruchomieniem sprzętu.
4. Dostawa musi być zrealizowana w terminie do 56 dni kalendarzowych liczonych od daty udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy.
5. Dostawa musi nastąpić w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 (za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
6. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego (mailowo lub telefonicznie) o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku.
8. Oferowany przedmiot zamówienia musi być oznakowany znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.).
9. Wykonawca doręczy fakturę do Zamawiającego zgodnie z deklaracją Wykonawcy w pkt. 12 Formularza oferty.
10. W przypadku zmiany formy doręczania faktury w stosunku do treści oświadczeń złożonych w ofercie przetargowej Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia przedstawiciela Zmawiającego (przesłanej pisemnie, faxem lub e-mailem) w terminie co najmniej 7 dni kalendarzowych przed doręczeniem faktury.
11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz warunków (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.).
12. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny i funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik A do Formularza oferty, pozwalającego na ocenę zgodności oferowanych produktów, ich elementów i wyposażenia oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ.
13. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada realizację zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty powinien być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znani na etapie składania ofert.
14. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści.
15. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ.
16. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 34152000-7- Symulator szkoleniowy.
17. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.
18. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.dzp.cm-uj.krakow.pl

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 540085187-N-2020 z dnia: 2020-05-19
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-21, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-25, godzina: 10:00,
branża Medyczna, Laboratoria
podbranża sprzęt medyczny, sprzęt laboratoryjny
kody CPV 34152000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Małopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Małopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny , sprzęt laboratoryjny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10428743 2024-05-09
godz. 09:00
Lubelskie Dostawa testów wirusologicznych do wykrywania antygenu HBsAg z testami potwierdzenia ,przeciwciał anty-HCV, HIV Ag/Ab, testu do wykrywania przeciwciał przeciwko krętkowi blademu kiły ,o...
10425188 2024-05-10
godz. 10:00
Świętokrzyskie Zakup i dostawa tomografu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest zakup Tomografu Komputerowego 64-rzędowego wraz z wyposażeniem, dostawą, instalacją, integracją z lokalnym systemem...
10395653 2024-05-10
godz. 12:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawy odczynników, testów i asortymentu jednorazowego wraz z dzierżawą aparatu do hodowli prątka gruźlicy z automatycznym odczytem wzrostu dla Laboratorium Mikrobiologicznego -znak s...
10433227 2024-05-13
godz. 09:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa morcelatora dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2/1 do SWZ. Opisane tam parametry stanowi...
10428740 2024-05-16
godz. 11:00
Wielkopolskie Dzierżawa analizatora koagulologicznego i chemiluminescencyjnego wraz z odczynnikami na okres 36 miesięcy dla labolatorium Diagnostyki Hematologicznej - Pracownia Hemostazy , Zakup trombel...
10463899 2024-05-20
godz. 11:00
Opolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją analizatora cząstek metodą DLS na potrzeby realizacji projektu „Podniesienie aktywności naukowo-badawczej Politechniki Opolskiej ...
10483959 2024-05-21
godz. 09:00
Podlaskie Dostawa urządzeń z podziałem na 5 części Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń i aparatury do Jednostek Organizacyjnych UMB wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, z...
10433215 2024-05-21
godz. 10:00
Podkarpackie " Kotwice i implanty do szycia łąkotki, osprzęt do napędów ortopedycznych oraz narzędzia do uszczelniania naczyń krwionośnych Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy kotwic i i...
10425204 2024-05-22
godz. 09:00
Wielkopolskie 39/2024 Zakup i dostawa odczynników z dzierżawą aparatów do barwień immunohistochemicznych – 2 pakiety. Zakup i dostawa odczynników z dzierżawą aparatów do barwień immunohistoch...
10451085 2024-05-23
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa aparatu RTG z ramieniem C.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.