Przetarg 8674185 - 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Budowa...

   
Analizuj Zamówienie 8674185 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-01-26
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Budowa drogi gminnej wewnętrznej łączącej ul. Nową Boczną z ul. Gruntową w Nisku wr
az z budową sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej – Etap I. Zakres robót obejmuje m.in.:1) droga gminna wewnętrzna - ODCINEK 1 w km 0+000,00 do km 0+264,00,2) droga gminna wewnętrzna - ODCINEK 2 w km 0+000,00 do km 0+040,00,3) budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej z przepompownią.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Załącznik nr 11 do SWZ, tj. dokumentacja projektowa, wykonawcza, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. uzgodnienia branżowe i warunki.3. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:a) Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarach, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone.b) Dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiary robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacja techniczna, przedmiary robót, umowa oraz SWZ4. Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu będą musiały obejmować całość zamówienia.5. Wykonawca stosowanie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do:zatrudnienia przez Wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.): roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy, nawierzchnie 6. Zatrudnienie, o którym mowa w ust.5 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust.12.7. Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust.5, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą przedłoży Zamawiającemu:a) oświadczenia zatrudnionego pracownika, lubb) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, lubc) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust.5 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się: a) przedłożyć aktualne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust.7,b) udzielić wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa w ust.5 niniejszej umowy9. Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust.5.10. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę/podwykonawcę dokumentów, o których mowa w ust.7 lub 8 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej niniejszej umowie.11. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust.7 i 8, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego, Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w ust.7 i 8.12. W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust.5, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu stosowne dokumenty o których mowa w ust.7 dotyczące nowego pracownika w terminie 5 dni roboczych od dnia rozpoczęcia wykonywania przez tę osobę czynności o których mowa w ust.5.13. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art.649 Kodeksu cywilnego).14. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).15. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych.16. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. 17. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. 18. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.19. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 20. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. 21. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w załącznikach. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. 22. Zamawiający informuje, że nie wprowadza wymogu odbycia wizji lokalnej.23. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 ustawy Pzp 24. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.

ZP.271.3.2022

****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00048420/01 z dnia: 2022-02-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-10 10:00
Po zmianie:
2022-02-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-10 12:00
Po zmianie:
2022-02-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-11
Po zmianie:
2022-03-16


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00055316/01 z dnia: 2022-02-11
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-02-15 10:00
Po zmianie:
2022-03-01 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-02-15 12:00
Po zmianie:
2022-03-01 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-16
Po zmianie:
2022-03-30


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00068268/01 z dnia: 2022-02-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-01 10:00
Po zmianie:
2022-03-08 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-01 12:00
Po zmianie:
2022-03-08 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-03-30
Po zmianie:
2022-04-06


****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2022/BZP 00076525/01 z dnia: 2022-03-04
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-03-08 10:00
Po zmianie:
2022-03-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-03-08 12:00
Po zmianie:
2022-03-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-04-06
Po zmianie:
2022-04-13
branża Drogownictwo, Wodno - kanalizacyjna
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice, organizacja ruchu drogowego, sieci zewnętrzne
kody CPV 45000000, 45100000, 45111200, 45231220, 45231300, 45233000, 45233200, 45233220, 45233222, 45233280
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Podkarpackie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Podkarpackie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice , organizacja ruchu drogowego , sieci zewnętrzne

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10483096 2024-05-09
godz. 10:00
Dolnośląskie 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) usunięcie oznakowania poziomego;2) oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi - linie segregacyjne i krawędziowe, linie na przej...
10449763 2024-05-09
godz. 10:00
Wielkopolskie Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Al. Zamkowa i ul. Pilska w Wieleniu- II etap (II przetarg) Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego: Budowa sieci kanalizacji sanit...
10479458 2024-05-09
godz. 10:00
Pomorskie Zagospodarowanie terenów zieleni- 4 zadania Część 1: Zagospodarowanie grillowiska w Parku Południowym Część 2: Zagospodarowanie „Warzywnika sąsiedzkiego” w Parku Południow...
10481644 2024-05-09
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Brudzeń Duży Inwestycja dotyczy oczyszczalni ścieków w Bądkowie Kościelnym oraz sieci wodnokanalizacyjnej na terenie...
10457762 2024-05-10
godz. 09:00
Podkarpackie Przebudowa drogi powiatowej nr 1928 R Wysoka Strzyżowska – Strzyżów – Żarnowa w m. Strzyżów w km 5+145 – 5+330 i 5+380 – 6+190. 1.Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dr...
10431728 2024-05-10
godz. 10:00
Wielkopolskie Wykonanie konserwacji kanałów: -Konserwacja kanału ogólnospławnego DN 500 mm w ul. Wawrzyniaka, Poznań -Konserwacja sieci kanalizacji sanitarnej DN 200 mm w ul. Ułaszyna Poznań -Kons...
10450800 2024-05-10
godz. 10:00
Lubuskie Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 relacji Drezdenko – Międzychód Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- odwodnienie k...
10461483 2024-05-13
godz. 00:00
Lubelskie WYMIANA NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ CIĄGU PIESZO-JEZDNEGO na powierzchni ok. 840 m2, na kostkę brukową, na osiedlu mieszkaniowym Spółdzielni przy ul. PCK w Krasnymstawie.
10343858 2024-05-24
godz. 10:00
Pomorskie Przebudowa i rozbudowa ulicy Teligi w Łebie 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa ulTeligi w Łebie. 2. Prace należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej pn.: ...
10465378 2024-05-26
godz. 10:00
Dolnośląskie „Serwis aeratorów zlokalizowanych w miejscowościach na terenie Gminy Siechnice” PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.