Przetarg 12187566 - 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa...

   
Analizuj Zamówienie 12187566
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2025-12-01
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów zużywalnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej – Curie - Państwowego Instytutu Badawczego, Oddziału w Gli
wicach 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 odrębnych zadań, w tymZadanie nr 1 – Materiały filtracyjne Zadanie nr 2 – Materiały plastikoweZadanie nr 3 – Butelkowy system filtracyjnyZadanie nr 4 – Kuwety, kolumny oraz materiały do techniki Western BlotZadanie nr 5 - KoncentratoryZadanie nr 6 – Szalki PetriegoZadanie nr 7 – Filtry strzykawkoweZadanie nr 8 – Szkiełka mikroskopoweZadanie nr 9 – Pipety Pasteura szklaneZadanie nr 10 – Strzykawki insulinowe 1 ml3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacja asortymentowo- cenowa – załącznik nr 2.1-2.10 do SWZ,2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych - opis równoważności zawarty został w rozdziale IV SWZ.5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz zamówień uzupełniających.6. Informacje na temat wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia zawarte zostały w rozdziale IX SWZ.7. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 4 do SWZ. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.8. Klauzulę informacyjną wynikającą z treści art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Zamawiający zamieścił w SWZ.9. Zamawiający informuje, że zamówienie musi być zgodne z ,,Zasadą DNSH („nie czyń poważnej szkody”; ang. „Do No Significant Harm”) która jest zasadą dotyczącą niewspierania ani nieprowadzenia działalności gospodarczej, która powoduje znaczące szkody (poważne szkody, posiada znaczący negatywny wpływ) dla któregokolwiek z celów środowiskowych takich jak1) łagodzenie zmian klimatu2) adaptacja do zmian klimatu,3) zrównoważone wykorzystanie i ochrona zasobów wodnych i morskich,4) gospodarka o obiegu zamkniętym,5) zapobieganie zanieczyszczeniu i jego kontroli,6) ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów10. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu finansowany jest przez Agencję Badań Medycznych 2024/ABM/03/KPO nr umowy KPOD.07.07-IW.07-0163/24-00 o nazwie Nanoprzeciwciała anty-CSPG4: narzędzie do innowacyjnej diagnostyki czerniaka” realizowany oraz współfinansowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Komponent D Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia Inwestycja D3.1.1 Kompleksowy rozwój badań w zakresie nauk medycznych i nauk o zdrowiu11. Na podstawie art. 257 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.12. Szczegółowe informacje dotyczące niniejszego postępowania zawarte są w SWZ.
Część zamówienia: LOT-0001 zadanie nr 1 - materiały filtracyjne 1 Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2.1 do SWZ, 2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ2. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 15.03.2026 r. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0002 zadanie nr 2 materiały plastikowe 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2.2 do SWZ, 2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ2. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 15.03.2026 r. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0003 zadanie nr 3- butelkowy system filtracyjny 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2.3 do SWZ, 2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ2. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 15.03.2026 r. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0004 zadanie nr 4- Kuwety, kolumny oraz materiały do techniki Western Blot 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2.4 do SWZ, 2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ2. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 15.03.2026 r. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0005 zadanie nr 5- Koncentratory 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2.5 do SWZ, 2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ2. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 16.03.2026 r. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0006 zadanie nr 6- Szalki Petriego 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2.6 do SWZ, 2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ2. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 15.03.2026 r. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0007 zadanie nr 7- Filtry strzykawkowe 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2.7 do SWZ, 2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ2. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 15.03.2026 r. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0008 zadanie nr 8- Szkiełka mikroskopowe 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2.8 do SWZ, 2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ2. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 15.03.2026 r. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0009 zadanie nr 9- Pipety Pasteura szklane 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2.9 do SWZ, 2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ2. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 15.03.2026 r. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.

Część zamówienia: LOT-0010 zadanie nr 10- Strzykawki insulinowe 1 ml 1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:1) Specyfikacji asortymentowo-cenowej - załącznik nr 2.10 do SWZ, 2) Projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy – załącznik nr 4 do SWZ2. Termin związania ofertą wynosi: 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Dzień ten jest pierwszym dniem terminu związania ofertą. Powyższe oznacza, iż termin związania ofertą upływa w dniu 15.03.2026 r. 3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy4. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przetargowym przy ocenie ofert będzie stosował procedurę określoną w art. 139 ust. 1 ustawy Pzp.
branża Medyczna
podbranża materiały medyczne
kody CPV 33696300, 38437000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: materiały medyczne