Zlecenie 7903301 - 1. Postępowanie na zakup, dostawę, uruchomienie i...

   
Zamówienie 7903301 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-12-29
przedmiot zlecenia
1. Postępowanie na zakup, dostawę, uruchomienie i instalację nowej laboratoryjnej stacji oczyszczania wody – 2 sztuki (dalej: ‘urz
ądzenie’) jest prowadzone na rzecz projektu pt.: „Rozwój i unowocześnienie infrastruktury służącej do opracowania produktu leczniczego Immunoglobulina ludzka anty-SARS-CoV-2” (numer: POIR.02.01.00-00-C066/20) (dalej: ‘projekt’). Projekt w oparciu o otrzymaną w dniu 23.10.2020r. od Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej / Departament Programów Wsparcia Innowacji i Rozwoju decyzję (znak sprawy: DIR-XII.7611.144.2020.MK) decyzję został rekomendowany do współfinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Innowacyjny Rozwój, z Działania 2.1 Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania: Wniosek i Specyfikacja Wymagań Użytkownika na zakup urządzenia (Załącznik nr 1 jest również w dalszej części Zapytania zwany: Specyfikacja techniczna). 3. Postępowanie w sprawie najkorzystniejszej oferty jest prowadzone z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, jawności i przejrzystości w trybie zgodnym z zasadą konkurencyjności. 4. Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843z późn. zm.). 5. Zamawiający dołoży wszelkich starań w celu uniknięcia konfliktu interesów rozumianego jako brak bezstronności i obiektywności. 6. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone zgodnie z Regulaminem dokonywania zamówień obowiązującym u Zamawiającego (dalej: Regulamin). Regulamin udostępniony jest w siedzibie Spółki. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego w tym warunków zapytania ofertowego albo unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny. 8. O wprowadzonych w zapytaniu ofertowym zmianach Zamawiający poinformuje Oferentów w każdy ze sposobów wyszczególnionych jako „forma upublicznienia”, opisanych w Regulaminie dokonywania zamówień. 9. Na każdym etapie postępowania, w toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Oferentów dodatkowych informacji, które uzna za niezbędne do rzetelnej oceny złożonych ofert. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z każdym z Oferentów, którzy złożą oferty spełniające warunki wskazane w treści zapytania i których oferty zostaną dopuszczone do etapu oceny. 11. W sytuacji dokonania wyboru lub też zamknięcia postepowania bez dokonania wyboru lub też unieważnienia postępowania Zamawiający niezwłocznie powiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty oraz upubliczni stosowaną informację w sposób opisany w Regulaminie. 12. Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia Umowy. 13. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości przyjmowania ofert częściowych. Oferta złożona w innym zakresie zostanie odrzucona. 14. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień częściowych. 15. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści danego zapytania ofertowego wraz z jego załącznikami. 16. Oferta związana z niniejszym Zapytaniem ofertowym (wraz z załącznikami) sporządzana jest w języku polskim i / lub angielskim. W sytuacji, kiedy któryś z dokumentów jest przygotowany tylko w jednej wersji językowej Oferent w odpowiedzi na skierowaną do Zamawiającego prośbę mailową ma możliwość otrzymania wersji językowej, której potrzebuje. 17. W sytuacji ewentualnych wątpliwości co do treści dokumentów dotyczących przedmiotowego postępowania językiem wiążącym jest język polski. Wyjątek stanowi Specyfikacja wymagań użytkownika, dla której sytuacja ewentualnych wątpliwości co do treści dokumentu językiem wiążącym jest język polski. W związku z ograniczeniami technicznymi jakie wynikają z konieczności publikacji przedmiotowego zapytania ofertowego na bazie konkurencyjności (np. ograniczenia możliwych do wykorzystania w danym obszarze znaków), treść przedmiotowego zapytania ofertowego musiała zostać skrócona. Wobec powyższego, Zamawiający zachęca oferentów zainteresowanych wzięciem udziału w niniejszym postępowaniu o zapoznanie się z treścią zapytania ofertowego stanowiącego załącznik word do niniejszej publikacji. W przypadku jednak wątpliwości, prosimy o kontakt z osobą kontaktową wskazaną w niniejszym zapytaniu ofertowym W związku z rygorystycznymi obowiązkami Zamawiającego wynikającymi z umowy o dofinansowanie w zakresie terminu zakończenia projektu i związanego z tym terminem obostrzeniami, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia do umowy z Wykonawcą zapisy gwarantujące wypłatę środków finansowych przy spełnieniu określonych warunków z rygorami dla Przyjmującego Zamówienie/ Dostawcy w zakresie należytego wykonania umowy bądź mechanizmu środków zatrzymanych bądź innego rozwiązania, w szczególności w postaci gwarancji bankowej lub gwarancji należytego wykonania umowy, zgodnie z poniższym opisem. Wyboru odpowiedniego instrumentu gwarancyjnego dokona Zamawiający, po uprzednich konsultacjach z konkretnym Wykonawcą. 1. Gwarancja bankowa: Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, gwarancji bankowej zgodnej co do zasadniczych kwestii z jednym z wzorów wskazanym w Załączniku nr ..... do niniejszego zapytania ofertowego. Niedostarczenie gwarancji bankowej lub dostarczenie gwarancji bankowej niezgodnej co do zasadniczych kwestii ze wzorem Zamawiającego, uprawniać będzie Zamawiającego do powstrzymania się ze wszelkimi płatnościami do chwili przedłożenia przez Wykonawcę odpowiednich dokumentów gwarancji, a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tytułu powstrzymania płatności.” 2. Gwarancja należytego wykonania umowy: Wykonawca zobowiązany będzie do wpłaty od 10 % do 20 % wartości umowy brutto (dokładna wartość do ustalenia z konkretnym Wykonawcą) na rachunek bankowy Zamawiającego podany w treści Umowy w ciągu 7 dni przed określonym w Umowie terminem zapłaty ostatecznej transzy Wynagrodzenia. Brak zapłaty określonej kwoty tytułem należytego wykonania umowy uprawniać będzie Zamawiającego do powstrzymania się ze wszelkimi płatnościami do chwili uiszczenia przez Wykonawcę stosownej wpłaty a Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tytułu powstrzymania płatności. Złożenie przez oferenta oferty stanowi pisemną zgodę na w/w warunki realizacji przedmiotu zamówienia, które następnie zostaną ujęte w treści umowy z wybranym oferentem. Zmawiający nie dopuszcza możliwości negocjowania w/w warunków. W związku z faktem, iż realizacja przedmiotu zamówienia objętego niniejszym zapytaniem ofertowym jest ściśle związana z realizowanym przez Spółkę projektem, dla którego Zamawiający podpisał umowę o dofinasowanie z Ministerstwem Funduszy i Polityki Regionalnej oraz wobec rygorów związanych z okresem kwalifikowalności wydatków związanym m.in. z terminowym oddaniem do użytkowania aparatury badawczej (co w sposób bezpośredni wiąże się z terminem dostawcy oraz przeprowadzeniem finalnych testów walidacyjnych), treść umowy na realizację przedmiotu zamówienia będzie zawierała następujące zapisy dot. kar umownych związanych z powstałymi opóźnieniami. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej: a) z tytułu niedotrzymania terminu dostawy Sprzętu – w wysokości 0,5% wartości brutto umowy, za każdy dzień opóźnienia od dnia wyznaczonego jako dzień dostawy do dnia dostawy, b) z tytułu niedotrzymania terminu uruchomienia Sprzętu – w wysokości 0,5% wartości brutto umowy, za każdy dzień opóźnienia od dnia wyznaczonego jako dzień uruchomienia do dnia uruchomienia, c) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 10 % wartości brutto umowy, d) z tytułu niedotrzymania terminu naprawy lub wymiany urządzenia – w wysokości 0,5% wartości brutto umowy, za każdy dzień opóźnienia od dnia upływu terminu naprawy lub wymiany, wynikającego z tego oświadczenia do dnia naprawy e) z tytułu opóźnienia w dostarczeniu urządzenia zastępczego – w wysokości 0,5 % wartości brutto umowy za każdy dzień opóźnienia dostarczenia zastępczego urządzenia, W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia w całości lub części od umowy z prawem żądania kary umownej, o której mowa w lit. c) powyżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno być złożone na piśmie w terminie 14 dni roboczych od dowiedzenia się o zdarzeniu stanowiącym podstawę odstąpienia. Łączna wartość kar umownych nie może przekroczyć 20 %. Zamawiający ma prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego karę umowną. WYMAGANIA DOTYCZĄCE GWARANCJI I SERWISU: a. gwarancja min. 24 miesięcy od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego; b. bezpłatny przegląd serwisowy, co najmniej jeden raz w roku w okresie gwarancji, z wymianą elementów eksploatacyjnych wymaganych przez producenta; c. wymóg dodatkowo płatnego serwisu pogwarancyjnego urządzenia przez okres minimum kolejnych 5 lat po okresie gwarancji (nie wchodzi w cenę oferty). 1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem e-maila: tender@biomedlublin.com lub na adres Zamawiającego podany w pkt II Zapytania ofertowego do dnia 29.01.2020 2. O terminie złożenia oferty decyduje data doręczenia do Zamawiającego. 3. Oferty przedkładane pocztą lub kurierem lub osobiście można składać w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od godziny 08:00 do godziny 16:00. 4. Oferty zostaną otwarte dnia. o godz. 08:00 w siedzibie Zamawiającego. 5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
branża Laboratoria
podbranża sprzęt laboratoryjny
kody CPV 38000000, 42912300
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt laboratoryjny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10401048 2024-04-17
godz. 09:00
Pomorskie Dostawa wytrząsarki, zamrażarek niskotemperaturowych i spirometru Część 1: Pakiet 1 – Wytrząsarka – 1 szt; Część 2: Pakiet 2 – Zamrażarka niskotemperaturowa – 2 szt; ...
10399242 2024-04-17
godz. 10:00
Mazowieckie „MODERNIZACJA SYSTEMÓW AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA PRÓBEK WĘGLA”
10451849 2024-04-19
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa materiałów. Końcówki z filtrem, 0.1-10 l, sterylny, przezroczysty, skalowane, opakowanie 960 sztuk, w statywie, LABSOLUTE (nr kat.7695880, LABSOLUTE) - 6 op. Końcówki z filtre...
10430994 2024-04-19
godz. 23:59
Pomorskie Dostawa 10 szt. śluz korozymetrycznych.
10432235 2024-04-22
godz. 00:00
Zachodniopomorskie Podręczny miernik przyczepności powłok - 1 szt. Zgodny z normą ASTM D4541/D7234 (badanie przyczepności powłok antykorozyjnych), ISO 4624/16276-1 (farby i lakiery -- Próba odrywania do...
10460189 2024-04-22
godz. 10:00
Mazowieckie Dostawa: PepSep Emitter SS I.D. 30um O.D. 150um 2,6cm LJ (2 pcs) (nr kat.1893525, Bruker) - 5 op. PepSep Emitter SS I.D. 30um O.D. 150um 2,6cm LJ (2 pcs) (nr kat.1893525, Bruker) - 5 op.
10449141 2024-04-24
godz. 23:59
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja czytnika płytek (dalej: „urządzenie”). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalne parametry techniczne urządzenia - stanow...
10321321 2024-04-25
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją układu HPLC-MS.Bezpośrednio po dostawie i instalacji Wykonawca przeprowadzi szkolenie z obsługi aparatury w miejscu jej instalacji....
10365845 2024-04-30
godz. 10:00
Mazowieckie 1.Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż i dostarczenie aparatury, wyposażenia oraz zużywalnych akcesoriów laboratoryjnych dla Wydziału Geologii:Część I Aparatura laboratoryjna i prec...
10461326 2024-05-02
godz. 14:00
Mazowieckie Wzorcowanie sond szerokopasmowych do pomiarów pola elektromagnetycznego, sprawdzenie odporności zestawów pomiarowych na częstotliwości poza pasmowe oraz sprawdzenie poprawności działa...