Zlecenie 7923629 - 1. Postępowanie na zakup, dostawę, instalację i...

   
Zamówienie 7923629 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2021-01-15
przedmiot zlecenia
1. Postępowanie na zakup, dostawę, instalację i uruchomienie nowej centrali klimatyzacyjnej z agregatem chłodniczym – 1 sztuka (da
lej: ‘urządzenie’) jest prowadzone na rzecz projektu pt.: „Rozwój i unowocześnienie infrastruktury służącej do opracowania produktu leczniczego Immunoglobulina ludzka anty-SARS-CoV-2” (numer: POIR.02.01.00-00-C066/20) (dalej: ‘projekt’), dla którego Spółka otrzymała umowę o dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Innowacyjny Rozwój, z Działania 2.1 Wsparcie inwestycji w infrastrukturę B+R przedsiębiorstw,. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania: Wniosek i Specyfikacja Wymagań Użytkownika na zakup urządzenia (Załącznik nr 1 jest również w dalszej części Zapytania zwany: Specyfikacja techniczna). 3. Postępowanie w sprawie najkorzystniejszej oferty jest prowadzone z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, jawności i przejrzystości w trybie zgodnym z zasadą konkurencyjności. 4. Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843z późn. zm.). 5. Zamawiający dołoży wszelkich starań w celu uniknięcia konfliktu interesów rozumianego jako brak bezstronności i obiektywności. 6. Niniejsze zamówienie zostanie udzielone zgodnie z Regulaminem dokonywania zamówień obowiązującym u Zamawiającego (dalej: Regulamin). Regulamin udostępniony jest w siedzibie Spółki. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego w tym warunków zapytania ofertowego albo unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez podania przyczyny. 8. O wprowadzonych w zapytaniu ofertowym zmianach Zamawiający poinformuje Oferentów w każdy ze sposobów wyszczególnionych jako „forma upublicznienia”, opisanych w Regulaminie dokonywania zamówień. 9. Na każdym etapie postępowania, w toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Oferentów dodatkowych informacji, które uzna za niezbędne do rzetelnej oceny złożonych ofert. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z każdym z Oferentów, którzy złożą oferty spełniające warunki wskazane w treści zapytania i których oferty zostaną dopuszczone do etapu oceny. 11. W sytuacji dokonania wyboru lub też zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru lub też unieważnienia postępowania Zamawiający niezwłocznie powiadomi Oferentów, którzy złożyli oferty oraz upubliczni stosowaną informację w sposób opisany w Regulaminie. 12. Niniejsze zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia Umowy. 13. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości przyjmowania ofert częściowych. Oferta złożona w innym zakresie zostanie odrzucona. 14. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień częściowych. 15. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści danego zapytania ofertowego wraz z jego załącznikami, w tym wzorem umowy, która zostanie podpisana z wybranym oferentem. Zamawiający nie dopuszcza modyfikacji treści wzoru umowy. 16. Oferta związana z niniejszym Zapytaniem ofertowym (wraz z załącznikami) sporządzana jest w języku polskim i / lub angielskim. W sytuacji kiedy, któryś z dokumentów jest przygotowany tylko w jednej wersji językowej Oferent w odpowiedzi na skierowaną do Zamawiającego prośbę mailową ma możliwość otrzymania wersji językowej, której potrzebuje. 17. W sytuacji ewentualnych wątpliwości co do treści dokumentów dotyczących przedmiotowego postępowania językiem wiążącym jest język polski. Wyjątek stanowi Specyfikacja wymagań użytkownika, dla której sytuacja ewentualnych wątpliwości co do treści dokumentu językiem wiążącym jest język polski. W związku z ograniczeniami technicznymi jakie wynikają z konieczności publikacji przedmiotowego zapytania ofertowego na bazie konkurencyjności (np. ograniczenia możliwych do wykorzystania w danym obszarze znaków), treść przedmiotowego zapytania ofertowego musiała zostać skrócona. Wobec powyższego, Zamawiający zachęca oferentów zainteresowanych wzięciem udziału w niniejszym postępowaniu o zapoznanie się z treścią zapytania ofertowego stanowiącego załącznik word do niniejszej publikacji. W przypadku jednak wątpliwości, prosimy o kontakt z osobą kontaktową wskazaną w niniejszym zapytaniu ofertowym. 1. Zapisy w zakresie kar umownych, które zostaną zamieszczone w treści umowy z wybranym oferentem: W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej: a) z tytułu niedotrzymania terminu dostawy Sprzętu – w wysokości 0,5% wartości brutto umowy, za każdy dzień opóźnienia od dnia wyznaczonego jako dzień dostawy do dnia dostawy, b) z tytułu niedotrzymania terminu uruchomienia Sprzętu – w wysokości 0,5% wartości brutto umowy, za każdy dzień opóźnienia od dnia wyznaczonego jako dzień uruchomienia do dnia uruchomienia, c) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy – w wysokości 10 % wartości brutto umowy, d) z tytułu niedotrzymania terminu naprawy lub wymiany urządzenia – w wysokości 0,5% wartości brutto umowy, za każdy dzień opóźnienia od dnia upływu terminu naprawy lub wymiany, wynikającego z tego oświadczenia do dnia naprawy, e) z tytułu opóźnienia w dostarczeniu urządzenia zastępczego – w wysokości 0,5 % wartości brutto umowy za każdy dzień opóźnienia dostarczenia zastępczego urządzenia, W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia w całości lub części od umowy z prawem żądania kary umownej, o której mowa w lit. c) powyżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno być złożone na piśmie w terminie 14 dni roboczych od dowiedzenia się o zdarzeniu stanowiącym podstawę odstąpienia. Łączna wartość kar umownych nie może przekroczyć 20 %. Zamawiający ma prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego karę umowną. Złożenie przez oferenta oferty stanowi pisemną zgodę na w/w warunki realizacji przedmiotu zamówienia, które zostały ujęte w treści umowy z wybranym oferentem. Zmawiający nie dopuszcza możliwości negocjowania w/w warunków. 1. Oferta powinna zostać dostarczona w formie pisemnej za pośrednictwem e-maila: tender@biomedlublin.com lub na adres Zamawiającego podany w pkt II Zapytania ofertowego do dnia 17.02.2021r. do godz. 16:00 2. O terminie złożenia oferty decyduje data doręczenia do Zamawiającego. 3. Oferty przedkładane pocztą lub kurierem lub osobiście można składać w godzinach pracy Zamawiającego, tj.: od godziny 08:00 do godziny 16:00. 4. Oferty zostaną otwarte dnia 18.02.2021r. o godz. 08:00 w siedzibie Zamawiającego. 5. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Zamawiający na wniosek Oferenta, który złożył ofertę, ma obowiązek udostępnienia wnioskodawcy protokołu postępowania o udzielenie zamówienia, z wyłączeniem części ofert stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). 7. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Oferenta złożone, w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznaczeniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych jawnych dokumentów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia składane w toku niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie poufności informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, będą traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem. 8. Oferent może przed terminem składania ofert zmienić, uzupełnić lub wycofać swoją ofertę. W przypadku zmiany, uzupełnienia lub wycofania oferty pkt 2 powyżej stosuje się odpowiednio, przy czym na kopercie należy dodatkowo umieścić adnotację, odpowiednio: ZMIANA/UZUPEŁNIENIE/WYCOFANIE OFERTY. 9. Rozstrzygnięcie porównania ofert ma charakter ostateczny, tzn. od wyników przeprowadzonego przez Zamawiającego postępowania ofertowego nie przysługuje droga odwoławcza. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji cenowych z Oferentem, który złoży oferty spełniające warunki wskazane w treści Zapytania. 11. Zapytania w zakresie przedmiotu zamówienia należy kierować na adres e-mail: tender@biomedlublin.com do dnia 12.02.2021r. 12. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Paweł Nidecki.
branża Wentylacja i klimatyzacja
podbranża urządzenia
kody CPV 39717200
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10414857 2024-04-15
godz. 12:00
Mazowieckie Sprzedaż i dostawa wału wentylatora ciągu R071Kg.2-150-Av do Elektrociepłowni Siekierki w Warszawie
10429329 2024-04-16
godz. 12:00
Dolnośląskie WENTYLATOR VA34-BP70/LL-36A SPAL Lokalizacja 59-101 Polkowice
10447816 2024-04-18
godz. 11:00
Lubelskie Zakup materiałów: Uszczelka kanału wentylacji D49.78.72-IRP, Wyłącznik krańcowy WPK-2110 kat. 0533
10457443 2024-04-22
godz. 12:00
Śląskie E2400457 / Wentylatory HARMANN wraz z osprzętem
10402101 2024-04-23
godz. 01:59
Dolnośląskie Zakup i dostawa 2 szt. kabin spoczynkowych z klimatyzatorami, oświetleniem i wentylacją wraz z kompletem dokumentów na potrzeby realizacji zadania pn. „Zabudowa infrastruktury technolog...
10457917 2024-04-24
godz. 14:30
Śląskie Wykonanie usługi konserwacji i kontroli szczelności urządzeń i instalacji chłodniczej w obiekcie Komendy Miejskiej Policji w Bielsku-Białej ul. Wapienna 45 oraz Komisariatu Policji w S...
10464525 2024-04-25
godz. 10:00
Śląskie DOSTAWA: WENTYLATOR OSIOWY TYP A2D250-AA02-02 Motor M2D068-DF
10460589 2024-04-26
godz. 12:00
Śląskie FL/K/ZOBK/082/2024 - Wykonanie przeglądu 2 szt. Sprężarek Śrubowych Powietrza BOGE C-30 oraz 2 szt. Osuszaczy powietrza DAZ 46-2 w ZW Kraków TAMEH POLSKA -
10464335 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Przegląd okresowy i konserwacja klimatyzatorów, agregatów skraplających zewnętrznych oraz pomp ciepła HEWALEX ciepłej wody użytkowej w budynkach Spółki
10395650 2024-05-06
godz. 11:00
Śląskie Remont dla JSW S.A. KWK „Knurów-Szczygłowice” Ruch Szczygłowice 3 wentylatorów głównych typu WPG 240/1,4A wraz z silnikami 6kV typu Sf 710 Y10 Szczegółowy opis przedmiotu zamów...