Zlecenie 7885184 - 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup...

   
Zamówienie 7885184 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2020-12-18
przedmiot zlecenia
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup nowego środka trwałego - Regału magazynowego wysokiego składowania w ramach
projektu "Wdrożenie innowacji oraz wyników prac B+R w zakresie produkcji zniczy w firmie ZPHU AMIKUS" 2) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż nowego środka trwałego - Regału magazynowego wysokiego składowania wykorzystywanego do przechowywania zniczy i wkładów, przystosowanego do budynku magazynowego w oparciu o schemat obrazujący rozmieszczenie (Załącznik nr 3) o następujących parametrach technicznych: 1. Regały stacjonarne i przesuwne (jezdne). 2. Regały przeznaczone do składowania palet ze zniczami w zakresie temperatur +5 °C /+40 °C, 3. Dobór elementów wg PN-EN 15512 4. Dwa bloki regałów przesuwnych: • pierwszy blok - 5 wózków, każdy składający się z 5 sekcji o długości belki 3600mm, • drugi blok - 5 wózków, każdy składający się z 12 sekcji o długości belki 3600 mm oraz jednej sekcji 2700mm, 5. 12 regałów stacjonarnych składających się z 2 sekcji o długości belki 2700mm, 6. Minimalna ilość miejsc paletowych użytkowych 3122 w dwóch blokach 7. Wysokość palet: • Paleta o wysokości 1600 mm ilość 782 • Paleta o wysokości 2000 mm ilość 2340 • Łączna ilość miejsc paletowych 3122 8. Waga palety EURO 800x1200mm brutto: • Podwozia regałów jezdnych oraz poziomy belkowe: 860 kg/paleta 9. Ilość poziomów: podwozie + 3 poziomy belkowe lub posadzka + 3 poziomy belkowe 10. Podwozia jezdne oraz regały powinny być w całości ocynkowane. 11. Sterowanie regałami za pomocą przycisków na wyświetlaczu LCD (HMI) w języku polskim na panelu sterowania LCD. 12. Ustawienie parametrów sterowania oświetleniem na panelu sterowania LCD: A. Opóźnienie włączenia oświetlenia w docelowym korytarzu roboczym (w sek.) B. Opóźnienie wyłączenia oświetlenia w zamykanym korytarzu roboczym (w sek.) C. Oświetlania podczas trybu cyrkulacyjnego (Wł/WYŁ.). D. Czasu wyłączenia oświetlanie po przejeździe regału (w min.) E. Oświetlania podczas napędu awaryjnego (Wł/WYŁ.) F. Czasu wyłączenia oświetlania zapalnego na czas napędu awaryjnego (w min.). 13. Sterowanie profilem jazdy i regulacja silników przy pomocy falowników 14. Regały przesuwne powinny być wyposażone w sygnalizacje ostrzegawczą dźwiękową i świetlną informującą o ruchu regałów przesuwnych. 15. Regały przesuwne powinny być wyposażone w z zestawy fotokomórek wzdłuż podwozi jezdnych. Po wykryciu przeszkody regały powinny zatrzymać się automatycznie. 16. Wózek dzielony ze względu na długość w bloku składającym się z 12*3600 mm + 1*2700 mm 17. Dzielone fotokomórki w bloku 12*3600 mm + 1*2700 mm (2 pary na korytarz) 18. Regały przesuwne powinny być wyposażone w zestaw fotokomórek umieszczony przed instalacją (kontrola dostępu dla ludzi). Po wykryciu przeszkody regały powinny zatrzymać się automatycznie. 19. Regały przesuwne powinny być wyposażone w zestaw fotokomórek, które zliczają ilości wjazdów i wyjazdów wózka widłowego. 20. Możliwość sterowania regałami przy pomocy pilota. W zestawie 2 piloty do zdalnego sterowania. Każdym pilotem można obsługiwać oba bloki regałów przesuwnych. 21. Funkcje pilota zdalnego sterowania: A. Wybór rzędu regału. B. Przycisk zatrzymania awaryjnego C. Funkcja zwolnienia blokady i przejścia w stan „gotowości” sytemu regałów. D. Funkcja uruchomienia trybu cyrkulacyjnego E. Funkcja uruchomienia trybu komisjonowania. 22. Prześwit pomiędzy belką podwozia jednego nie powinien być mniejszy niż 100 mm 23. Szerokość podwozia jezdnego nie może być większa niż 2590 mm ze względu na szerokość hali. 24. Mocowanie silników naprzemiennie w celu uniknięcia ślizgania kół. 25. Instrukcja obsługi w języku polskim.
branża Wyposażenie wnętrz
podbranża meble i akcesoria
kody CPV 39141100
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubelskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubelskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: meble i akcesoria

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10441539 2024-04-23
godz. 10:00
Mazowieckie Wyposażenie budynku Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Królewiec 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli/sprzętu mającego stanowić wyposażenie budynku Stacji Uzda...
10474349 2024-04-23
godz. 10:00
Dolnośląskie DOSTAWA FOTELA Lokalizacja 59-101 Polkowice
10433318 2024-04-23
godz. 11:00
Śląskie Dostawa mebli Zad.1- Wersalki, krzesła, fotele, ławki do poczekalni Zad.2- Taborety Zad.3- Krzesła konferencyjne z pulpitem do pisania Część 1: Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa me...
10341753 2024-04-24
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż krzeseł obrotowych biurowych dla Oddziału ZUS w Zielonej Górze i podległych jednostek organizacyjnych. Zakres przedmiotu zamówienia...
10473984 2024-04-24
godz. 11:40
Pomorskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 STÓŁ OGRODOWY ROZKŁADANY CATERINGOWY TURYSTYCZNY 180x74cm czarny PREMIUM - 1 szt.
10451179 2024-04-25
godz. 14:00
Łódzkie Renowacja foteli kinowych na sali nr 2 w Kinoteatrze POLONEZ w Skierniewicach
10484166 2024-04-29
godz. 09:00
Śląskie płyty meblowe laminowane Lp. Nazwa materiału Ilość ZWP Jedn. miary w ZWP Termin dostawy ; 1 płyta meblowa laminowana 2800x2070x18mm Dąb Ancona 3276 - miejsce dostawy: Ruch Szczygłowi...
10478892 2024-04-30
godz. 08:00
Śląskie DWUDRZWIOWA METALOWA SZAFA GOSPODARCZA SG80 – 80X49X180CM ( ZKJ AM761853 )
10462937 2024-05-06
godz. 11:00
Kujawsko-Pomorskie Dostawa ergonomicznych, obrotowych krzeseł biurowych do Urzędu Miasta Bydgoszczy Część 1: Pakiet I – dostawa jednorazowa 150 szt. krzeseł biurowych – lokalizacja ul. Grudziądzka ...
10402225 2024-05-09
godz. 10:00
Wielkopolskie Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na części. Zakup i dostawa mebli biurowych i krzeseł dla Politechniki Poznańskiej z podziałem na c...