Przetarg 8886870 - 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa...

   
Analizuj Zamówienie 8886870 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2022-05-06
przedmiot ogłoszenia
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przebudowa części obiektu Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola.2. Przed
miotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową części obiektu Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola w Zielonej Górze w ramach zadania pn. „Przebudowa części obiektu Szkoły Podstawowej nr 6 na potrzeby przedszkola”. Zakres inwestycji obejmuje: - wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu,- montaż elementów małej architektury (ławki, huśtawki, karuzele, piaskownice, bujaki, płotki),- wykonanie na patio podłoża bezpiecznego pod plac zabaw,- wykonanie nowej instalacji sieci gazowej na istniejącym przyłączu,- remont instalacji wentylacyjnej kuchni oraz stołówki – mechaniczna wywiewno-nawiewna,- przebudowa ścian w kuchni,- wykonanie nowych podejść wodno-kanalizacyjnych w kuchni,- wykonanie nowych instalacji elektrycznych w kuchni (dotyczących zasilania urządzeń oraz oświetlenia z oprawami LED),- wykonanie nowych okładzin podłóg i ścian w kuchni zgodnie z WT,- wykonanie malowania ścian w stołówce,- wykonanie nowego układu ścian w sanitariatach zgodnie z projektem budowlanym,- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej w łazienkach (nowe podejścia z wykorzystaniem istniejących pionów),- wykonanie nowej instalacji oświetlenia w łazienkach (oprawy LED),- wykonanie nowych ścian i podłóg w łazienkach – płytki,- wykonanie białego montażu w sanitariatach (miski ustępowe bez stelaży podtynkowych),- wykonanie wentylacji grawitacyjnej z wykorzystaniem istniejących kanałów wentylacyjnych,- wykonanie wymiany istniejących opraw oświetleniowych na LED,- wykonanie nowego oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,- wykonanie nasad hybrydowych na kominach wentylacyjnych oraz nawiewników,- wykonanie kompleksowego malowania ścian w salach przedszkolnych,- wykonanie nowego rozdzielenia elektrycznego dla sali komputerowej,- wykonanie podłogowej instalacji elektrycznej w sali komputerowej,- wykonanie nowego oświetlenia LED,- wykonanie nowego malowania i okładziny podłóg w sali komputerowej,- wykonanie przebudowy sali komputerowej,- wykonanie położenia wykładziny PCV w Sali komputerowej - malowanie pomieszczeń Intendentki oraz Pani Dyrektor zgodnie z projektem budowlanych,- wykonanie położenia wykładziny w Sali nr 6 na istniejącym parkiecie,- wykonanie nowych przegród przeciwpożarowych,- wykonanie nowej stolarki drzwiowej przeciwpożarowej,- usprawnienie istniejącej instalacji przeciwpożarowej,- wykonanie usprawnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami,- wykonanie przeglądów instalacji na strefie pożarowej ZL II.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz w dokumentach, o których mowa w pkt 3.4. SWZ.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót zawartymi w załączniku nr I.6 do SWZ. 5. W załączniku nr I.6 do SWZ zamieszczone zostały również przedmiary robót. Zamawiający informuje, iż ww. przedmiary robót stanową jedynie dokument pomocniczy - ilości podane w przedmiarze nie są podstawą wyceny przedmiotu zamówienia dla Wykonawcy, a jedynie mają na celu określenie technologii wykonania robót. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z Wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami niniejszej SWZ.6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 31.2. SWZ.7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.8. W przypadku realizacji zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych zadań przez poszczególnych wykonawców. 9. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/ wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.10. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej. 11. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.12. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).13. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.14. Zgodnie z art. 95 ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, polegające na: wykonaniu instalacji sanitarnych, wykonaniu robót murarskich, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), o ile czynności te nie będą wykonywane przez te osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę zawierające informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Informacje na temat uprawnień kontrolnych oraz sankcji z tytułu niespełnienia ww. wymagań określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr I.5 do SWZ .15. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 43 SWZ.16. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 11 ust. 7 wzoru umowy.17. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo – finansowy oraz kosztorys szczegółowy uwzględniający wszystkie elementy składowe.

DO-ZP.271.32.2022
branża Budowlana - remonty, wykończenia, Tereny zielone
podbranża przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń, place zabaw, mała architektura
kody CPV 37535200, 45000000, 45111291, 45112723, 45223800, 45236210, 45310000, 45321000, 45330000, 45342000, 45343000, 45410000, 45431000, 45432100, 45442100, 45453000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: przebudowa, adaptacja, modernizacja pomieszczeń , place zabaw , mała architektura

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10440381 2024-04-30
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie „Przebudowa istniejącego budynku przy Placu Świętego Wojciecha 5 w Pasłęku w celu dostosowania do obowiązujących przepisów ppoż. – Etap II (Urząd Miejski) – dokończenie niew...
10403372 2024-04-30
godz. 12:30
Mazowieckie Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Rynku Zygmunta Starego w Karczewie wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Zakres zamówienia o...
10457258 2024-04-30
godz. 14:00
Podlaskie Poprawa standardów usług kulturalnych i społecznych poprzez modernizację świetlicy w Sielcu, w ramach Programu odnowy wsi województwa podlaskiego - Kreatywna wieś Projekt współfinan...
10442184 2024-04-30
godz. 23:59
Mazowieckie Modernizacja wejścia do świetlicy wiejskiej w Kowalewie
10440029 2024-05-06
godz. 10:00
Mazowieckie 1. Przedmiotem Zamówienia jest „Wykonanie robót dla zadania: „Remont i modernizacja WP Lwówek oraz SRP Trzcianka”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia znajduje się w Zał...
10473450 2024-05-07
godz. 09:00
Łódzkie Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7 1. Przedmiot zamówienia: 1) Zakres robót budowlanych – remont parteru i pierwszego piętra - zgodnie z projektem: roboty remontowe w...
10425338 2024-05-08
godz. 09:00
Opolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa placu zabaw, zlokalizowanego na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 29 w Opolu.2. Zamówienie finansowane jest ze środków pochodzących z B...
10483403 2024-05-10
godz. 12:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku garażu w Kurnosie Drugim w zakres której, zgodnie z projektem technicznym, wchodzą:a) Prace rozbiórkowe,b) Prace budowlano-montażowe fund...
10472861 2024-05-13
godz. 08:00
Wielkopolskie roboty budowlane Część 1: Wykonanie robót budowlanych przy budynku dworu, wpisanym do rejestru zabytków, w msc. Wyskoć, gm. Kościan. Część 2: Wykonanie robót rozbiórkowych: ...
10484988 2024-05-13
godz. 09:00
Małopolskie BUDOWA INFRASTRUKTURY REKREACYJNO- SPORTOWEJ W CENTRUM WSI W MIEJSCOWOŚCI BUKOWINA - OSIEDLE 1.Określenie przedmiotu zamówienia:Głównym celem zadania jest budowa infrastruktury rekreac...