sprzęt medyczny jednorazowego użytku

   
Inwestycja nr 1807487
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2025-06-30
Zamówienia planowane
branża inwestycji Medyczna
Podbranża materiały medyczne
przedmiot sprzęt medyczny jednorazowego użytku
rodzaj inwestycji
województwo Lubelskie
inwestor
Szczegóły informacji widoczne są po zamówieniu dostępu.

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE INWESTYCJE Z BRANŻY: Medyczna

       
nr Data Inwestor Przedmiot
1874512 2025-07-02 SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO W ŁOMŻY Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego projekt...
1874510 2025-07-02 SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO W ŁOMŻY Dostawa zestawów narzędzi do zabiegów prowadzonych na Oddziale Urologii i...
1870730 2025-07-04 WIELKOPOLSKIE CENTRUM ONKOLOGII IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W POZNANIU Leki ogólne, opatrunki
1870734 2025-07-05 SZPITAL KLINICZNY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI Z WARMIŃSKO-MAZURSKIM CENTRUM ONKOLOGII W OLSZTYNIE Dostawa elektrod i narzędzi laparoskopowych
1870746 2025-07-05 SZPITAL KLINICZNY MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI Z WARMIŃSKO-MAZURSKIM CENTRUM ONKOLOGII W OLSZTYNIE Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku cz. III
1813495 2025-07-07 SZPITAL ŚW. ANNY W MIECHOWIE Zakup zestawu laparoskopowego z torem wizyjnym i narzędziami do realizacji m....
1868756 2025-07-08 SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. ANTONIEGO FALKIEWICZA WE WROCŁAWIU Dostawa rezonansu magnetycznego 1,5 teslowego oraz aparatu RTG wraz z adaptacją...
1868787 2025-07-08 SZPITAL WOJEWÓDZKI W OPOLU SP. Z O.O. Sprzęt i aparatura dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, w tym...
1859574 2025-07-11 SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W LUBLINIE Zakup sprzętu medycznego kardiologicznego
1855369 2025-07-17 CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W SZCZECINIE Zakup usługi profilaktycznych badań przesiewowych dla pracowników będących...