Przetarg 6336065 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do...

   
Analizuj Zamówienie 6336065 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-10-09
przedmiot ogłoszenia
Zakup i dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do przeprowadzenia zmiany sposobu użytkowania części budynku użyteczności publi
cznej na potrzeby dziennego domu pobytu wraz z niezbędną przebudową w miejscowości Słomkowo
Numer referencyjny: RG.271.27.2018.AF

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do przeprowadzenia zmiany sposobu użytkowania części budynku użyteczności publicznej na potrzeby dziennego domu pobytu wraz
z niezbędną przebudową w miejscowości Słomkowo.
2. Zamówienie podzielone jest na cztery części:

1) Część nr 1 zamówienia
Zakup i dostawa materiałów budowlanych

2) Część nr 2 zamówienia
Zakup i dostawa materiałów branży elektrycznej

3) Część nr 3 zamówienia
Zakup i dostawa materiałów branży sanitarnej

4) Część nr 4 zamówienia
Zakup i dostawa materiałów stolarki okiennej i drzwiowej

3. Szczegółowy zakres zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 5, 6, 7, 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zestawieniu technicznym stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści siwz. Stanowią one integralną część siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

Niniejsze zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Podziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko -Pomorskiego na lata 2014-2020. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku nie pozyskania współfinansowania z ww. programu. Zamawiający informuje, że wybór najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu nastąpi w terminie związania ofertą, natomiast podpisanie umowy będzie miało miejsce po otrzymaniu dofinansowania od instytucji finansującej tj. po otrzymaniu przez zamawiającego decyzji w sprawie przyznania dofinansowania.

4. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy własne itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy dotyczący przedmiotu zamówienia. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano nazwy materiałów, dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały użyte w opisie przedmiotu zamówienia, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi o nie gorszych parametrach użytkowych i jakościowych. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równowartość zaoferowanego asortymentu. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający nie uzna równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych.
5. Zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Ewentualnie wskazane nazwy produktów oraz ich producentów nie mają na celu naruszenie zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zamówienia zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zmówienia, ani do zmiany ceny, ani do naruszenia przepisów prawa.
6. Oferowane wyroby muszą posiadać znak CE lub atest.
7. Dostawy mają być realizowane zgodnie z ilościami, opisem przedmiotu zamówienia oraz z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Zakup i dostawa materiałów budowlanych
3. Szczegółowy zakres zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zestawieniu technicznym stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści siwz. Stanowią one integralną część siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

Część nr: 2 Nazwa: Zakup i dostawa materiałów branży elektrycznej
3. Szczegółowy zakres zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zestawieniu technicznym stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści siwz. Stanowią one integralną część siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

Część nr: 3 Nazwa: Zakup i dostawa materiałów branży sanitarnej
3. Szczegółowy zakres zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zestawieniu technicznym stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści siwz. Stanowią one integralną część siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

Część nr: 4 Nazwa: Zakup i dostawa materiałów stolarki okiennej i drzwiowej
Szczegółowy zakres zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym stanowiącym załączniki nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zestawieniu technicznym stanowiącym załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej w dalszej treści siwz. Stanowią one integralną część siwz. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
branża Energoelektryczna, Materiały budowlane i hutnicze, Ślusarka i stolarka otworowa, szklarstwo
podbranża urządzenia, materiały, okna, drzwi, materiały budowlane
kody CPV 31520000, 31680000, 44111000, 44111400, 44160000, 44190000, 44192000, 44220000, 44411000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Kujawsko-Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Kujawsko-Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: urządzenia, materiały , okna, drzwi , materiały budowlane

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10545823 2024-06-05
godz. 08:00
Dolnośląskie Budowa zewnętrznego oświetlenia ulicznego typu LED zasilanego energią słoneczną, w określonych lokalizacjach w m.: Gryfów Śląski, Krzewie Wielkie, Rząsiny, Młyńsko, Proszówka, W...
10558840 2024-06-05
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług serwisowych, prac konserwacyjnych i czynności przeglądowych urządzeń UPS w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w...
10560954 2024-06-05
godz. 10:00
Mazowieckie Budowa oświetlenia ulicznego ścieżki pieszo-rowerowej w gminie Nasielsk 1. Przedmiotem niniejszego zadania jest budowa oświetlenia z własnym źródłem zasilania, poprzez zakup i monta...
10506652 2024-06-06
godz. 09:00
Dolnośląskie DOSTAWA-PRODUKTY LAKIERNICZE SPECJALNE Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA – PRODUKTY LAKIERNICZE SPECJALNE wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zg...
10575315 2024-06-06
godz. 14:00
Mazowieckie Zakup i dostawa 298 szt. lamp i 272 szt. żarówek do nieruchomości we Wrocławiu przy ul. Dąbrowskiego 40B
10538607 2024-06-07
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury sportowej i społecznej na terenie gminy Żukowice”. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: ...
10553466 2024-06-07
godz. 09:00
Małopolskie Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13. Pełna treść postępowania zawarta jest w swz IZP.272.6.2024
10545118 2024-06-10
godz. 09:00
Pomorskie RG / 160035313 / 856 KWS / Zakup opraw oświetleniowych eLLK 92 LED400A ACDC EATON/CEAG - 220 szt.
10543534 2024-06-10
godz. 10:00
Opolskie 1. Przedmiotem zamówienia pn.: „Modernizacja infrastruktury placówek oświatowych w Gminie Branice” są 3 odrębne zadania dla placówek:1) Szkoły w Branicach przy ul. Szkolnej 8 (dz....
10543519 2024-06-11
godz. 10:00
Małopolskie Sukcesywna usługa badania technicznego (legalizacji) aparatury kontrolno-pomiarowej dla potrzeb TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Krakowie