Zlecenie 10380646 - Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest usługa...

   
Zamówienie 10380646 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2024-03-28
przedmiot zlecenia
Zadanie nr 1:
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i serwisu systemu sygnalizacji włamania
i napadów oraz kontroli dos
tępu (SSWiN i KD) na obiektach Akademii Sztuk Pięknych
w Katowicach mieszczących się przy:
ul. Raciborska 37- Centrala alarmowa szt. 1, ilość stref: 26 (czujek 50).
Zamawiający planuje w trakcie trwania umowy, wymianę systemu na tym obiekcie (o podobnej ilości stref i liczbie czujek: 49 czujek ruchu, 3 czujki 360, akustycznych czujek 25 i 28 klawiatur strefowych) w związku z tym konserwacja tych elementów systemu winna odbywać się w sposób zapewniający utrzymanie gwarancji udzielonej na sprzęt i instalację. Gwarancji udzieli Wykonawca robót, który będzie zobowiązany usuwać usterki i awarie. Wykonawca wybrany w drodze niniejszego zapytania będzie zobowiązany do dokonywania przeglądów i konserwacji systemu. Dokładny termin realizacji Zamawiający wskaże po rozpoczęciu robót (III kwartał 2024) o czym powiadomi Wykonawcę
w trakcie wykonywania umowy.
ul. Koszarowa 19-Centrala alarmowa szt. 1, ilość stref: 31 (czujek 83)
ul. Raciborska 50-Centrala alarmowa szt. 3, ilość stref: 48 (czujek 57, kontaktronów 67)
Rondzie im. Gen. Jerzego Ziętka 1-Centrala alarmowa szt. 1, ilość stref 4 (czujek 21)
ul. Raciborska 44-Centrala alarmowa szt. 1 (czujek 7)
Zamawiający posiada wszystkie kody administratora i serwisowe.
Rodzaj / typ zainstalowanego systemu zostanie udostępniony Wykonawcom, na ich wniosek
po podpisaniu przez nich klauzuli poufności danych stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Wniosek w tej sprawie należy wysłać elektronicznie na adres e-mail: aolszewski@asp.katowice.pl
Klauzula poufności danych winna być opatrzona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym i przekazana wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do reprezentowania Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę, chyba że prawo do reprezentacji wynika z dokumentów rejestrowych.
USŁUGI KONSERWACYJNE mają na celu utrzymanie sprawności technicznej zainstalowanych systemów, w tym:
a) Czujki
- oczyszczanie z kurzu, otwarcie obudowy, sprawdzenie skuteczności obwodu antysabotażowego;
- sprawdzenie zasięgu działania, ew. korekta ustawień;
- sprawdzenie napięcia zasilania dla czujek najbardziej oddalonych od źródła zasilania;
- sprawdzenie czy w dozorowanym pomieszczeniu nie występują czynniki mogące wywoływać fałszywe alarmy;
b) Centrala
- sprawdzenie zgodności przyporządkowania linii dozorowych z istniejącym opisem systemu oraz aktualizowanie opisu linii dozorowych,
- sprawdzenie napięcia zasilania linii dozorowych;
- odłączenie zasilania podstawowego, pomiar prądu ładowania buforowego, sprawdzenie stanu akumulatora.
c) Sygnalizator
- sprawdzenie działania sygnalizatora poprzez wzbudzanie.
d) Kontrola dostępu
- czyszczeniu elektrozaczepów w zamkach elektromagnetycznych
- sprawdzenie działania zamków elektromagnetycznych
- kontrola porządkowania bazy danych systemu
Do rzeczowego zakresu prac konserwacyjnych należą także:
- korekta ustawień pojedynczych elementów systemów, korekta czasu, utworzenie nowej strefy / zmiana na wniosek Zamawiającego itp. oraz drobne naprawy niewymagające nakładów materialnych,
- przeglądy konserwacyjne wykonywane przez pracowników serwisu technicznego mają na celu sprawdzenie poprawności działania wszystkich elementów systemów zabezpieczeń oraz usunięcie wykrytych nieprawidłowości,
- prace konserwacyjne będą wykonywane raz na kwartał (cztery razy w ciągu roku) w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
Pozostałe prace w ramach przedmiotu zamówienia (serwisowe);
- przyjazd i czynności zespołu serwisowego w przypadku zgłoszenia awarii systemu
przez Zamawiającego,
- w przypadku konieczności naprawy systemu i/lub wymiany elementu składowego systemu (np. czujki, akumulatory itp.) Wykonawca zawiadamia o tym Zamawiającego, wskazując na przyczyny takiej naprawy/wymiany, przesyłając kosztorys naprawy z wyszczególnieniem materiałów (typ, cena). Koszty materiałów nie mogą być wyższe od cen rynkowych. Zlecenie naprawy będzie dokonywane odrębnie, po akceptacji kosztów ich wykonania przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wymieniony sprzęt/urządzenia, co najmniej na okres gwarancji producenta,
- podjęcie czynności serwisowych nie później niż na drugi dzień roboczy od zgłoszenia awarii.
W przypadkach awarii, które nie mają wpływu na prawidłową ochronę pomieszczeń podjęcie czynności serwisowych w ciągu 7 dni od zgłoszenia,
Usługa serwisowa jest integralną częścią zamówienia - konserwacji, postrzeganej jako usługa służąca utrzymaniu sprawności SSWiN i KD, tym samym koszty robocizny prac serwisowych oraz podjazdy serwisowe nie wymagające nakładów materiałowych winne być wliczone
w koszty konserwacji.
Zadanie nr 2:
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i serwisu systemu telewizji dozorowej (CCTV)
na obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach mieszczących się przy:
- ul. Raciborska 37-1 rejestrator (14 kamer) Zamawiający planuje w trakcie trwania umowy, wymianę systemu na tym obiekcie (1 rejestrator i ilości kamer: 36), w związku z tym konserwacja tych elementów systemu winna odbywać się w sposób zapewniający utrzymanie gwarancji udzielonej na sprzęt i instalację. Gwarancji udzieli Wykonawca robót, który będzie zobowiązany usuwać usterki i awarie. Wykonawca wybrany w drodze niniejszego zapytania będzie zobowiązany do dokonywania przeglądów i konserwacji systemu. Dokładny termin realizacji Zamawiający wskaże po rozpoczęciu robót (III kwartał 2024) o czym powiadomi Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy.
- ul. Koszarowa 19-3 rejestratory (34 kamery),
- ul. Raciborska 50-5 rejestratorów (80 kamer).
- ul. Raciborska 44-1 rejestrator (3 kamery)
Kamery są zainstalowane wewnątrz i na zewnątrz obiektów na wysokości 3 - 8 metrów.
Zamawiający posiada wszystkie kody administratora.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawności systemu CCTV,
w szczególności przez WYKONYWANIE KONSERWACJI, w tym:
- kontrolę programu rejestracyjnego,
- sprawdzanie poprawności ustawienia kamer,
- przeczyszczenie kamer i obiektywów,
- sprawdzanie ostrości kamer, ewentualna korekta,
- sprawdzanie i regulacja czasu systemowego,
- przegląd archiwum systemu
- innych czynności konserwacyjnych zalecanych przez producenta systemu,
oraz WYKONYWANIE SERWISU, w tym:
- usuwanie awarii systemu CCTV w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Awaria, której usunięcie nie jest możliwe w tym czasie z powodów technologicznych lub koniecznych oczekiwania na części zamienne będą usuwane w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Zlecenie naprawy będzie dokonywane odrębnie, Wykonawca przystąpi do wykonywania naprawy po akceptacji przez Zamawiającego kosztów naprawy. W celu ustalenia przewidywanych kosztów naprawy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu specyfikację niezbędnych do naprawy materiałów wraz z kosztami ich zakupu oraz przewidywalny czas ich usunięcia, Koszty materiałów nie mogą być wyższe od cen rynkowych. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na wymieniony sprzęt/urządzenia, co najmniej na okres gwarancji producenta.
- w przypadku awarii rejestratora, gdy nie można jej usunąć w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca na czas naprawy rejestratora - bez naliczania kosztów-zapewnia sprzęt zastępczy zapewniający ciągłość archiwizowania obrazu z kamer
Usługa serwisowa jest integralną częścią zamówienia - konserwacji, postrzeganej jako usługa służąca utrzymania sprawności CCTV, tym samym koszty robocizny prac serwisowych oraz podjazdy serwisowe nie wymagające nakładów materiałowych winne być wliczone
w koszty konserwacji.
branża Ochrona
podbranża instalacje, sprzęt antywłamaniowy
kody CPV 50341000, 50700000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: instalacje , sprzęt antywłamaniowy

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10399644 2024-04-11
godz. 00:00
Dolnośląskie Dostawa elektroizolacyjnej kamery inspekcyjnej w obudowie do PPN do 36kV AC / 54kV DC z wyposażeniem lub równoważnej – 3 sztuki
10422042 2024-04-12
godz. 10:00
Małopolskie Przegląd, konserwacja i utrzymanie w sprawności działania systemów: SAP, wentylacji i klap ppoż. CCTV IP, SSWiN, systemów automatyki na parkingach
10406766 2024-04-12
godz. 10:00
Pomorskie Modernizacja i rozbudowa istniejącego systemu kontroli dostępu
10346928 2024-04-12
godz. 12:00
Dolnośląskie „Montaż systemu przyzywowego bezprzewodowego dla obiektu "Jan Kazimierz A” w Dusznikach-Zdrój” -
10479668 2024-04-30
godz. 11:00
Małopolskie EA.270.2.4.2024 Wykonanie w biurze Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przez okres 12 miesięcy, usług w zakresie przeglądów technicznych i serwisu systemu monitoringu i o...
10463228 2024-05-06
godz. 14:30
Mazowieckie Przedmiot postępowania Usługa dostawy depozytora kluczy wraz z transportem, montażem, podłączeniem instalacji kablowej, konfiguracją systemu, zapięciem kluczy na brelokach RFID, uru...
10483740 2024-05-08
godz. 09:00
Mazowieckie Usługi związane z serwisowaniem technicznym, naprawami i przeglądami na ZW Klimkówka Część 1: Konserwacja agregatu prądotwórczego- Zbiornik Wodny Klimkówka Część 2: Konserw...
10490931 2024-05-08
godz. 10:00
Dolnośląskie Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewency...
10444889 2024-05-16
godz. 09:30
Mazowieckie Modernizacja systemu otwierania bram w Hali OC w Oddziale Przewozów Kleszczowa
10493596 2024-05-17
godz. 13:00
Wielkopolskie Zapytanie ofertowe na wykonanie: „DS - System Wizyjny - monitoring pracy doczyszczarek 2024” dla Cukrowni Pfeifer & Langen S.A. -