Przetarg - Rozbudowa – budowa kameralnej sali koncertowej w dobudowie...

   
Analizuj Zamówienie 6239018 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2018-08-09
przedmiot ogłoszenia
Rozbudowa – budowa kameralnej sali koncertowej w dobudowie do istniejącego budynku Państwowej Szkoły Muzycznej w Świebodzinie
Num
er referencyjny: 1/2018

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano – instalacyjnych związanych z rozbudową istniejącego budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Świebodzinie o wielofunkcyjną kameralną salę koncertową z zapleczem socjalno-sanitarnym, z częścią administracyjno-biurową. Celem jest uzyskanie niezależnie funkcjonującej sali koncertowej z zapleczem, projektowanej jako rozbudowa budynku istniejącego, połączonej przestrzennie i funkcjonalnie z istniejącym budynkiem szkoły.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie robót budowlanych konstrukcyjnych i architektonicznych,
b) Wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych,
c) Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych,
d) Wykonanie robót instalacyjnych związanych z elektroakustyką, oświetleniem estrady oraz mechaniką estradową.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 66-200 Świebodzin, ul. Sulechowska 15.
3. Szczegółowe wymogi zostały opisane w:
a) projekcie budowlanym,
b) projekcie wykonawczym,
c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiarze robót.
Przy czym należy zaznaczyć, iż załączone przedmiary stanowią jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilości nie mają charakteru wiążącego, wymagany zakres robót został zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to ryczałt.
4. Zamawiający rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej.
5. Kody CPV:
a) Główny - 45.00.00.00-0 – roboty budowlane,
b) Dodatkowe:
45.21.42.00-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem,
45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,
45.33.20.00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne.
6. Warunki finansowe rozliczeń:
a) Zamawiający informuje, że rozliczenie nastąpi na podstawie faktur. Wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie wypłacane. w ratach na podstawie wykazu stanu zaawansowania robót nie częściej niż raz w miesiącu, lub za zgodą Zamawiającego częściej, do wysokości środków jakimi dysponuje Zamawiający.
b) Każdorazowo termin płatności będzie wynosił 30 dni od daty otrzymania faktury.
c) Każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót,
d) Zamawiający, iż w zatwierdzonym planie finansowym na 2018 rok dysponuje kwotą w wysokości brutto 800.000,00 zł. Zakres robót odpowiadający wymienionej kwocie musi zostać wykonany w terminie do dnia 31.12.2018 roku.
Ponadto Zamawiający w planie finansowym:
- na 2019 rok będzie dysponował kwotą w wysokości brutto 3.000.000,00 zł, zakres robót odpowiadający wymienionej kwocie musi zostać wykonany w terminie do dnia 31.12.2019 roku.
- na 2020 rok będzie dysponował pozostałą kwotą jaka będzie wynikać z wartości najkorzystniejszej oferty pomniejszonej o kwotę wynikającą z planu finansowego Zamawiającego na 2018 i 2019 rok.
W przypadku przyznania dodatkowych środków finansowych w 2018 roku i/lub 2019 roku, Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac pozwalających na zapłatę przyznanych dodatkowo środków finansowych. Szczegółowe ustalenia w tym zakresie będą dokonywane pomiędzy stronami na bieżąco. Wykonawca nie może odmówić kontynuacji prac poza w/w wyznaczonymi okresami.
7. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego.
Ostateczny termin gwarancji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryterium oceny ofert.
8. Uwagi realizacyjne:
a) Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru.
b) Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej siwz.
c) Użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewnić sprawność eksploatacyjną.
d) Wszędzie tam, gdzie w przedmiarze robót występują nazwy materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót.
e) Odpady powstające w trakcie robót jak gruz, śmieci itp. wykonawca będzie usuwał na bieżąco a następnie wywoził/utylizował we własnym zakresie. Inwestor udostępni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na śmieci na terenie szkolnym.
9. Zamawiający, mając na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w załączniku nr 8 - złożenia oświadczenia (wg. wzoru zawartego w załączniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcę i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracę.
10. Zamawiający może, w zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy, w szczególności ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonać kontroli rzetelności złożonego oświadczenia. W tym celu może żądać od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów poświadczających fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę.
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty użyteczności publicznej
kody CPV 45000000, 45214200, 45310000, 45331000, 45332000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Lubuskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Lubuskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10557881 2024-06-07
godz. 09:00
Dolnośląskie 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy”, który obejmuje swym zak...
10548936 2024-06-07
godz. 10:00
Śląskie Modernizacja budynku plebanii Parafii Rzymskokatolickiej w Raszczycach Obiekt wybudowany w pierwszym ćwierćwieczu XX w. Budynek murowany, otynkowany, trzykondygnacyjny, na rzucie zbliżon...
10489511 2024-06-07
godz. 14:00
Łódzkie Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice.CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU1. Opis stanu istniejącego obi...
10560948 2024-06-10
godz. 10:00
Łódzkie Budowa kontenerowej świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z budową kontenerowej...
10580019 2024-06-12
godz. 09:00
Dolnośląskie Rozbudowa cmentarza komunalnego w Miłkowicach wraz z budową zewnętrznej instalacji wody i przebudową drogi gminnej. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa cmentarza komunalnego w Miłko...
10583689 2024-06-13
godz. 09:00
Małopolskie Budowa kancelarii Leśnictwa Korntka 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa budynku kancelarii lesnictwa wraz z urządzeniami budowlanymi i infrastrukturą techniczną na działce ewidencyj...
10584091 2024-06-13
godz. 10:00
Pomorskie Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200 Przedmiotem zmówienia jest remont korytarza na poziomie 200 w budynku Wydziału Nawigac...
10577560 2024-06-13
godz. 10:00
Wielkopolskie Adaptacja i modernizacja części budynku, położonego w Pile przy al. Powstańców Wielkopolskich 182 pod kątem wykorzystania do działań socjoterapeutycznych, sportowo–rekreacyjnych i...
10581005 2024-06-14
godz. 09:00
Małopolskie Realizacja nowej aranżacji pomieszczeń rektoratu Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na wykonaniu nowej aran...
10587439 2024-06-18
godz. 10:00
Wielkopolskie Kompleksowa modernizacja i przebudowa budynku remizy OSP oraz świetlicy wiejskiej w Brzostowie Przebudowę i nadbudowę remizy wraz z przebudową i rozbudową świetlicy wiejskiej. W czę...