Przetarg 10345170 - Remont wybranych pomieszczeń na parterze budynku...

   
Analizuj Zamówienie 10345170
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-22
przedmiot ogłoszenia
Remont wybranych pomieszczeń na parterze budynku Centralnego Szpitala Weteranów przy Placu Hallera 1 w Łodzi w formule „zaprojektuj i wybuduj” - w ramach projektu ....

3.1 Przedmiotem zam
ówienia niniejszego postępowania jest: Remont wybranych pomieszczeń na parterze budynku Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów przy Pl. Hallera 1 w Łodzi w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu „Podniesienie jakości dydaktyki przedklinicznej i klinicznej w oparciu o modernizację i dostosowanie kampusu Plac Hallera”, według załączonego Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU). 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 2 do SWZ - PFU. 3.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

ZP/27/2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00276004/01 z dnia: 2024-04-08
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-09 10:00
Po zmianie:
2024-04-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-09 10:30
Po zmianie:
2024-04-22 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-08
Po zmianie:
2024-05-21



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00290719/01 z dnia: 2024-04-18
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-22 10:00
Po zmianie:
2024-05-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-22 10:30
Po zmianie:
2024-05-10 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-21
Po zmianie:
2024-06-07



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00301464/01 z dnia: 2024-04-25
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
4.1 Termin realizacji zamówienia: 150 dni od uprawomocnienia się wyboru oferty najkorzystniejszej.
a) Etap I – Wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego aranżacji remontowanych pomieszczeń oraz wykonanie prac rozbiórkowych – w terminie 60 dni od daty uprawomocnienia się wyboru Wykonawcy;
b) Etap II – wykonanie robót budowlano - instalacyjnych – zaawansowanie minimalne narastająco od początku realizacji prac 35 % zrealizowane zostanie w terminie 105 dni od daty uprawomocnienia się wyboru Wykonawcy;
c) Etap III – wykonanie 100 % robót budowlano - instalacyjnych oraz usunięcie usterek zgłoszonych w toku procedur odbiorowych zrealizowane zostanie w terminie 150 dni od daty uprawomocnienia się wyboru Wykonawcy.
Po zmianie:
4.1 Termin realizacji zamówienia: 150 dni od dnia zawarcia umowy.
a) Etap I – Wykonanie wielobranżowego projektu wykonawczego aranżacji remontowanych pomieszczeń oraz wykonanie prac rozbiórkowych – w terminie 60 dni od daty zawarcia umowy;
b) Etap II – wykonanie robót budowlano - instalacyjnych – zaawansowanie minimalne narastająco od początku realizacji prac 35 % zrealizowane zostanie w terminie 105 dni od daty zawarcia umowy;
c) Etap III – wykonanie 100 % robót budowlano - instalacyjnych oraz usunięcie usterek zgłoszonych w toku procedur odbiorowych zrealizowane zostanie w terminie 150 dni od daty zawarcia umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony dopuszczają, poza zmianami wskazanymi w art. 455 Pzp, możliwość zmiany umowy w szczególności w zakresie postanowień obejmujących: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, zastosowane materiały do realizacji przedmiotu zamówienia, podmioty odpowiedzialne za wykonanie przedmiotu zamówienia, podwykonawców, wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Zmiany umowy, o których mowa w § 14 ust. 1 dopuszczalne są w szczególności w przypadku:
a) działania siły wyższej (za siłę wyższą nie uznaje się np. warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca inwestycji, strajków, radykalna tj. powyżej 20 % w skali roku zmiana cen surowców i materiałów, energii itp.);
b) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania inwestycji w całości lub w części;
c) gdy z uwagi na konieczność realizacji robót dodatkowych lub zamiennych dojdzie do konieczności wstrzymania lub opóźnienia prac na obiekcie;
d) konieczności doprowadzenia dodatkowej infrastruktury;
e) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do wynagrodzenia;
f) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia lub terminu zakończenia przedmiotu realizacji zamówienia;
g) zmian organizacyjnych polegających w szczególności na zmianie podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane, za wyjątkiem zmiany osób przewidzianej w § 4 ust. 7, która nie stanowi zmiany umowy;
h) dokonania przez Zamawiającego zmian w stosunku do PFU;
i) konieczności zmian w dokumentacji projektowej;
j) zmiany lidera konsorcjum Wykonawcy lub podmiotu fakturującego roboty;
k) braku dostępności na rynku specjalistycznych materiałów budowlanych;
l) konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania nie gorszych materiałów i urządzeń;
m) wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych, w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy;
n) wprowadzenia na rynek w trakcie trwania umowy nowych materiałów lub urządzeń o lepszych parametrach technicznych lub użytkowych;
o) gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od Stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
p) zmiany ilości, charakteru, standardu lub technologii wykonania robót lub zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych;
q) zwłoki, utrudnienie lub przerwanie robót lub ich części spowodowane przez władze administracyjne, wynikające z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
r) zawieszenia lub wstrzymania robót na żądanie Wykonawcy/Zamawiającego;
s) zgodnej woli przyspieszenia realizacji, uzgodnienia pomiędzy Stronami zmiany terminów realizacji robót;
t) gdy konieczność zmiany uzasadniona jest niezawinionymi przez Wykonawcę okolicznościami uniemożliwiającymi terminowe uzyskanie dokumentów niezbędnych do dokonania zgłoszenia o zakończeniu robot budowlanych do właściwego organu nadzoru budowlanego.
3. Każdorazowo dla swej skuteczności zmiana umowy wymaga zawarcia przez strony pisemnego aneksu.
Po zmianie:
1. Strony dopuszczają, poza zmianami wskazanymi w art. 455 Pzp, możliwość zmiany umowy w szczególności w zakresie postanowień obejmujących: termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, zastosowane materiały do realizacji przedmiotu zamówienia, podmioty odpowiedzialne za wykonanie przedmiotu zamówienia, podwykonawców, wysokość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Zmiany umowy, o których mowa w § 14 ust. 1 dopuszczalne są w szczególności w przypadku:
a) działania siły wyższej (za siłę wyższą nie uznaje się np. warunków atmosferycznych adekwatnych do strefy klimatycznej miejsca inwestycji, strajków, radykalna tj. powyżej 20 % w skali roku zmiana cen surowców i materiałów, energii itp.);
b) utraty przez Zamawiającego źródła finansowania inwestycji w całości lub w części;
c) gdy z uwagi na konieczność realizacji robót dodatkowych lub zamiennych dojdzie do konieczności wstrzymania lub opóźnienia prac na obiekcie;
d) konieczności doprowadzenia dodatkowej infrastruktury;
e) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do wynagrodzenia;
f) zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia lub terminu zakończenia przedmiotu realizacji zamówienia;
g) zmian organizacyjnych polegających w szczególności na zmianie podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane, za wyjątkiem zmiany osób przewidzianej w § 4 ust. 7, która nie stanowi zmiany umowy;
h) dokonania przez Zamawiającego zmian w stosunku do PFU;
i) konieczności zmian w dokumentacji projektowej;
j) zmiany lidera konsorcjum Wykonawcy lub podmiotu fakturującego roboty;
k) braku dostępności na rynku specjalistycznych materiałów budowlanych;
l) konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania nie gorszych materiałów i urządzeń;
m) wydania decyzji administracyjnych lub innych aktów władzy (decyzja władz publicznych, w tym oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej konieczne wyniki ekspertyz, wyrok sądu itp.) jeśli ich wydanie nastąpiło na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy;
n) wprowadzenia na rynek w trakcie trwania umowy nowych materiałów lub urządzeń o lepszych parametrach technicznych lub użytkowych;
o) gdy konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od Stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
p) zmiany ilości, charakteru, standardu lub technologii wykonania robót lub zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych;
q) zwłoki, utrudnienie lub przerwanie robót lub ich części spowodowane przez władze administracyjne, wynikające z przyczyn, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
r) zawieszenia lub wstrzymania robót na żądanie Wykonawcy/Zamawiającego;
s) zgodnej woli przyspieszenia realizacji, uzgodnienia pomiędzy Stronami zmiany terminów realizacji robót;
t) gdy konieczność zmiany uzasadniona jest niezawinionymi przez Wykonawcę okolicznościami uniemożliwiającymi terminowe uzyskanie dokumentów niezbędnych do dokonania zgłoszenia o zakończeniu robot budowlanych do właściwego organu nadzoru budowlanego.
-gdy konieczność zmiany jest spowodowana okolicznościami, jakie wystąpiły po stronie Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów przy Pl. Hallera 1 w Łodzi;
3. Każdorazowo dla swej skuteczności zmiana umowy wymaga zawarcia przez strony pisemnego aneksu
branża Budowlana - obiekty, Projektowanie
podbranża obiekty użyteczności publicznej, projekt budowlany
kody CPV 45000000, 71000000, 71300000
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty użyteczności publicznej , projekt budowlany

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10486739 2024-05-09
godz. 11:50
Dolnośląskie Remont wolnego lokalu mieszkalnego nr 10 w budynku przy ul. Dubois 4 w Wałbrzychu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (jednostopniowy).
10487424 2024-05-10
godz. 09:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa w ramach PROGRAMU OLIMPIA boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem i zapleczem na terenie XIII LO ul. Sądowa i SP 38 ul. F. Nullo 23 w Krakowie.2. ...
10481073 2024-05-10
godz. 10:00
Śląskie Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II 1) Przedmiotem zamówienia jest utworzenie Poradni Okulistyki dla Dzieci i Doros...
10491940 2024-05-10
godz. 10:00
Małopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest PROJEKT ROZBUDOWY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚĆ RZĄSKA.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Pr...
10432343 2024-05-10
godz. 14:00
Łódzkie Realizacja w formule Zaprojektuj i Wybuduj polegająca na wykonaniu remontu budynku kompleksu odnowy biologicznej wchodzącego w skład Hotelu Solina SPA w Myczkowcach k/Soliny wraz z uzyska...
10480589 2024-05-10
godz. 23:59
Zachodniopomorskie ZAŁOŻENIA PROJEKTOWE: niewykorzystane pomieszczenie oraz części jadalni przebudowane zostaną na salę restauracyjną z bufetem oraz ogródkiem zewnętrznym. W części północnej zloka...
10400362 2024-05-20
godz. 09:00
Małopolskie Roboty zabezpieczające w zakresie elewacji trybun B, C i D inwestycji pn. REALIZACJA OBIEKTU STADIONU MIEJSKIEGO W NOWYM SĄCZU. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót niezbędnych ...
10465456 2024-05-20
godz. 14:00
Śląskie Opracowanie projektu wzmocnienia hal I i II Wydziału P3 Huty Bankowa Sp. z o.o.; HB/4599
10463937 2024-05-22
godz. 10:00
Mazowieckie Rozbudowa i przebudowa w formule "zaprojektuj i wybuduj" budynku szkoły podstawowej z oddziałami przedszkolnymi wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą. Szczegół...
10240440 2024-05-31
godz. 10:00
Lubelskie Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. „Budowa Ekologicznej Elektrociepłowni w Łukowie”, wraz ze świadczeniem usług serwisowych i gwarancyjnych w okr...