Przetarg 10324810 - Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy...

   
Analizuj Zamówienie 10324810
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-03-15
przedmiot ogłoszenia
Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów

2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul KLUCZBORSKA w BaranowiePrzewiduje się wykonanie 164,6 m drogi o szerokości jezdni 3,
50 m oraz obustronnych chodników o zmiennej szerokości w przedziale od 2,15 m. do 5,07 m. W km 0000 zaplanowano włączenie do ul. Rynek na skrzyżowaniu z ul. Rynek oraz ul. Juszczaka. Promienie wyokrąglające krawężników, z uwagi na istniejącą organizację ruchu dopuszczającą jedynie ruch na wprost. W km 0049,9 zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. Na skrzyżowaniu zastosowano promienie łuków 3,00 m i 5,00 m zgodnie z planowaną zmianą organizacji ruchu na ul. Skotnica (zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu stanowiącej oddzielne opracowanie).Wykonawca na łukach zastosuje krawężniki granitowe łukowe. Wykonawca wymieni włazy na istniejących studniach na nowe żeliwne. Wykonawca wykona donice z kornetu zgodnie z załącznikiem nr 8 dokumentacja techniczna.Nasadzenia roślin w donicach zostaną wykonane zgodnie z projektem i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający udostępni kamień polny, który znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Orlika z ul. Polną na działce nr 1386/2. Wykonawca wysortuje odpowiednią frakcję, przetransportuje i wbuduje w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej. STAN ISTNIEJĄCYTeren objęty przebudową jest pasem drogowym ul. Kluczborskiej, oznaczonej w gminnej ewidencji dróg numerem 1P, w kilometrażu od ok. 0000 do ok. 0170. Pas drogowy na odcinku przebudowy jest zmiennej szerokości od 7,35 m do 11,10 m. Droga posiada jezdnie o szerokości 6,1 m oraz obustronne chodniki o zmiennej szerokości od 0,70 m do 3,00 m. Nawierzchnie jezdni oraz chodników wykonane są z prefabrykowanej kostki betonowej, zastosowano betonowe krawężniki wyniesione 12 cm. Droga znajduje się w terenie zabudowanym i stanowi dojazd do rynku miejscowości Baranów. Bezpośrednio do pasa drogowego przylegają budynki mieszkalne jednorodzinne oraz towarzyszące im zabudowania gospodarcze. Obecnie z obszaru jezdni wydzielono oznakowaniem poziomym miejsca parkingowe równoległe do krawędzi jezdni, zastosowano jeden próg zwalniający wykonany z kostki betonowej oraz bary przeciwbryzgowe. Ruch na odcinku ul. Kluczborskiej, będącym w zakresie opracowania, jest jednokierunkowy od skrzyżowania z ul. Rychtalską i ul. Objazdową w stronę Rynku. W zakresie opracowania zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. W szerokości chodników zlokalizowane są betonowe słupy energetyczne z lampami ulicznymi oraz drewniane słupy energetyczne.WARUNKI ZABUDOWYObszar na którym planowana jest inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.Całość inwestycji znajduje się w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej zgodnie z uchwałą nr XXVI/129/2004 z dnia 2004-12-20.OBIEKTY BUDOWLANE PRZEZNACZONE DO ROZBIÓRKIW ramach realizacji inwestycji należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni, chodników oraz zjazdów. W miejscu projektowanej kanalizacji deszczowej należy dokonać rozbiórki istniejącej sieci. Przewiduję się wykonanie robót rozbiórkowych za pomocą sprzętu mechanicznego przy użyciu zrywarek mechanicznych, koparek itp. Materiały pochodzące z rozbiórki jezdni należy utylizować jako odpady.PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGIParametry technicznePrzyjęto następujące parametry:Prędkość do projektowania: 30 km/hObciążenie ruchem – KR1Szerokości 3,5 mPrzekrój daszkowySpadki poprzeczne 2%Ścieki przykrawężnikowe;Kostka granitowa 8 x 11 cmPodsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cmŁawa z betonu C12/15 gr. ok. 10 cmChodniki:Szerokość od 2,15 m do 5,07 mKrawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesioneZjazdy:Szerokość od 3,0 m / 4,0 m / 5,0 mKrawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione 4 cmODWODNIENIEW ramach zadania należy wykonać odprowadzenie wód opadowych przez nadanie nawierzchni jezdni spadków poprzecznych i podłużnych. Wody zostaną odprowadzone do projektowych ścieków przykrawężnikowych wzdłuż jezdni, a następnie do żeliwnych wpustów deszczowych i studzienek ściekowych z osadnikiem. Studzienki ściekowe poprzez przykanaliki połączone są z studniami rewizyjnymi, z których kanałem zbiorczym woda opadowa odprowadzona zostanie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Miejsce włączenia do istniejącej sieci kanalizacji.3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul. ZIELONA w Słupi pod KępnemPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Słupia pod Kępnem. Przebudowa obejmuje również odwodnienie ulicy za pośrednictwem kanalizacji deszczowej do skrzynek rozsączających.Kruszywo znajdujące się na przebudowywanej drodze Wykonawca przetransportuje i spryzmuje na działce sąsiedniej ul. Zielona 1F.Wykonawca wykona warstwę stabilizacji piasku cementem również pod projektowaną ławą betonową pod krawężnikiem o grubości do dolnej granicy stabilizacji pod jezdnią.Wykonawca wbuduje krawężnik betonowy o nasiąkliwości ≥5%.STANI ISTNIEJACYPrzedmiotowy odcinek drogi znajduje się w terenie zabudowanym i posiada nawierzchnię brukową na odcinku około 20 m. Pozostała część drogi posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem. Grubość istniejącej konstrukcji sprawdzono w km 0050, 0180, 0260 i wynosi ona odpowiednio 9 cm, 14 cm i 8 cm. Nawierzchnia wykonana jest z gruzu i kruszywa łamanego zanieczyszczonego piaskiem i ziemią. Droga przebiega równolegle do linii kolejowej znajdującej się na sąsiedniej działce i łączy się z drogą powiatową w pobliżu przejazdu kolejowego.PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGIParametry techniczneklasa techniczna drogi „L” - lokalnakategoria ruchu KR 1-2prędkość projektowa 30 km/hrodzaj nawierzchni drogi Beton asfaltowyszerokość jezdni 3,5 mkonstrukcja drogiProjekt zakłada wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z dwóch warstw:- warstwa ścieralna grubości 4 cm- warstwa wiążąca grubości 5 cmPodbudowę stanowić będą dwie warstwy kruszywa łamanego o łącznej grubości 22 cm. W celu doprowadzenia podłoża do grupy nośności G1 zaprojektowano dodatkową warstwę z piasku stabilizowanego cementem i grubości 15 cm.Nawierzchnia drogi zostanie ograniczona obustronnie krawężnikiem najazdowym. Wyniesienie krawężnika ma na celu poprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.ODWODNIENIEOdwodnienie drogi odbywać się będzie za pośrednictwem wpustów deszczowych z osadnikiem do projektowanej kanalizacji deszczowejOgólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD1:- średnica DN315, SN8 SDR34- długość 154,3 m- 5 studni betonowych- 1 studnia PP- 3 wpusty deszczowe- 15 metrów przykanalików Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD2:- średnica DN315, SN8 SDR34- długość 86,3 m- 1 studnia PP- 2 studnie betonowe- 2 wpusty deszczowe- 5 metrów przykanalików Ze względu na brak istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zrzut wód opadowych i roztopowych realizowany będzie do zestawu skrzynek rozsączających. W celu zapewnienia właściwej retencji oraz prawidłowego rozsączania należy wykonać zestaw rozsączający składający się z 82 skrzynek o łącznej objętości 16,9 m3. Zbiornik rozsączający składa się z dwóch warstw skrzynek po 41 sztuk. Ponadto zakres zamówienia obejmuje:1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w 3 egzemplarzach, w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej. 2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.3) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do posesji.4) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu. 5) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.UWAGA !Badania archeologiczne, które mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są po stronie Zamawiającego.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o: Pozwolenie na budowę; Zgłoszenie robót budowlanych;Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obrzeże wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego.

GP.ZP.271.2.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00266107/01 z dnia: 2024-03-29
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul KLUCZBORSKA w Baranowie
Przewiduje się wykonanie 164,6 m drogi o szerokości jezdni 3,50 m oraz obustronnych chodników o zmiennej szerokości w przedziale od 2,15 m. do 5,07 m. W km 0000 zaplanowano włączenie do ul. Rynek na skrzyżowaniu z ul. Rynek oraz ul. Juszczaka. Promienie wyokrąglające krawężników, z uwagi na istniejącą organizację ruchu dopuszczającą jedynie ruch na wprost. W km 0049,9 zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. Na skrzyżowaniu zastosowano promienie łuków 3,00 m i 5,00 m zgodnie z planowaną zmianą organizacji ruchu na ul. Skotnica (zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu stanowiącej oddzielne opracowanie).
Wykonawca na łukach zastosuje krawężniki granitowe łukowe.
Wykonawca wymieni włazy na istniejących studniach na nowe żeliwne.
Wykonawca wykona donice z kornetu zgodnie z załącznikiem nr 8 dokumentacja techniczna.
Nasadzenia roślin w donicach zostaną wykonane zgodnie z projektem i w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zamawiający udostępni kamień polny, który znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Orlika z ul. Polną na działce nr 1386/2. Wykonawca wysortuje odpowiednią frakcję, przetransportuje i wbuduje w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej.
STAN ISTNIEJĄCY
Teren objęty przebudową jest pasem drogowym ul. Kluczborskiej, oznaczonej w gminnej ewidencji dróg numerem 1P, w kilometrażu od ok. 0000 do ok. 0170. Pas drogowy na odcinku przebudowy jest zmiennej szerokości od 7,35 m do 11,10 m. Droga posiada jezdnie o szerokości 6,1 m oraz obustronne chodniki o zmiennej szerokości od 0,70 m do 3,00 m. Nawierzchnie jezdni oraz chodników wykonane są z prefabrykowanej kostki betonowej, zastosowano betonowe krawężniki wyniesione 12 cm. Droga znajduje się w terenie zabudowanym i stanowi dojazd do rynku miejscowości Baranów. Bezpośrednio do pasa drogowego przylegają budynki mieszkalne jednorodzinne oraz towarzyszące im zabudowania gospodarcze. Obecnie z obszaru jezdni wydzielono oznakowaniem poziomym miejsca parkingowe równoległe do krawędzi jezdni, zastosowano jeden próg zwalniający wykonany z kostki betonowej oraz bary przeciwbryzgowe. Ruch na odcinku ul. Kluczborskiej, będącym w zakresie opracowania, jest jednokierunkowy od skrzyżowania z ul. Rychtalską i ul. Objazdową w stronę Rynku. W zakresie opracowania zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. W szerokości chodników zlokalizowane są betonowe słupy energetyczne z lampami ulicznymi oraz drewniane słupy energetyczne.

WARUNKI ZABUDOWY
Obszar na którym planowana jest inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Całość inwestycji znajduje się w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej zgodnie z uchwałą nr XXVI/129/2004 z dnia 2004-12-20.

OBIEKTY BUDOWLANE PRZEZNACZONE DO ROZBIÓRKI
W ramach realizacji inwestycji należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni, chodników oraz zjazdów. W miejscu projektowanej kanalizacji deszczowej należy dokonać rozbiórki istniejącej sieci. Przewiduję się wykonanie robót rozbiórkowych za pomocą sprzętu mechanicznego przy użyciu zrywarek mechanicznych, koparek itp. Materiały pochodzące z rozbiórki jezdni należy utylizować jako odpady.

PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI
Parametry techniczne
Przyjęto następujące parametry:
Prędkość do projektowania: 30 km/h
Obciążenie ruchem – KR1
Szerokości 3,5 m
Przekrój daszkowy
Spadki poprzeczne 2%
Ścieki przykrawężnikowe;
Kostka granitowa 8 x 11 cm
Podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm
Ława z betonu C12/15 gr. ok. 10 cm
Chodniki:
Szerokość od 2,15 m do 5,07 m
Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione
Zjazdy:
Szerokość od 3,0 m / 4,0 m / 5,0 m
Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione 4 cm

ODWODNIENIE
W ramach zadania należy wykonać odprowadzenie wód opadowych przez nadanie nawierzchni jezdni spadków poprzecznych i podłużnych. Wody zostaną odprowadzone do projektowych ścieków przykrawężnikowych wzdłuż jezdni, a następnie do żeliwnych wpustów deszczowych i studzienek ściekowych z osadnikiem. Studzienki ściekowe poprzez przykanaliki połączone są z studniami rewizyjnymi, z których kanałem zbiorczym woda opadowa odprowadzona zostanie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Miejsce włączenia do istniejącej sieci kanalizacji.

3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul. ZIELONA w Słupi pod Kępnem
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Słupia pod Kępnem. Przebudowa obejmuje również odwodnienie ulicy za pośrednictwem kanalizacji deszczowej do skrzynek rozsączających.
Kruszywo znajdujące się na przebudowywanej drodze Wykonawca przetransportuje i spryzmuje na działce sąsiedniej ul. Zielona 1F.
Wykonawca wykona warstwę stabilizacji piasku cementem również pod projektowaną ławą betonową pod krawężnikiem o grubości do dolnej granicy stabilizacji pod jezdnią.
Wykonawca wbuduje krawężnik betonowy o nasiąkliwości ≥5%.

STANI ISTNIEJACY
Przedmiotowy odcinek drogi znajduje się w terenie zabudowanym i posiada nawierzchnię brukową na odcinku około 20 m. Pozostała część drogi posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem. Grubość istniejącej konstrukcji sprawdzono w km 0050, 0180, 0260 i wynosi ona odpowiednio 9 cm, 14 cm i 8 cm. Nawierzchnia wykonana jest z gruzu i kruszywa łamanego zanieczyszczonego piaskiem i ziemią. Droga przebiega równolegle do linii kolejowej znajdującej się na sąsiedniej działce i łączy się z drogą powiatową w pobliżu przejazdu kolejowego.

PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI
Parametry techniczne
klasa techniczna drogi „L” - lokalna
kategoria ruchu KR 1-2
prędkość projektowa 30 km/h
rodzaj nawierzchni drogi Beton asfaltowy
szerokość jezdni 3,5 m
konstrukcja drogi
Projekt zakłada wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z dwóch warstw:
- warstwa ścieralna grubości 4 cm
- warstwa wiążąca grubości 5 cm
Podbudowę stanowić będą dwie warstwy kruszywa łamanego o łącznej grubości 22 cm. W celu doprowadzenia podłoża do grupy nośności G1 zaprojektowano dodatkową warstwę z piasku stabilizowanego cementem i grubości 15 cm.
Nawierzchnia drogi zostanie ograniczona obustronnie krawężnikiem najazdowym. Wyniesienie krawężnika ma na celu poprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.

ODWODNIENIE
Odwodnienie drogi odbywać się będzie za pośrednictwem wpustów deszczowych z osadnikiem do projektowanej kanalizacji deszczowej
Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD1:
- średnica DN315, SN8 SDR34
- długość 154,3 m
- 5 studni betonowych
- 1 studnia PP
- 3 wpusty deszczowe
- 15 metrów przykanalików
Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD2:
- średnica DN315, SN8 SDR34
- długość 86,3 m
- 1 studnia PP
- 2 studnie betonowe
- 2 wpusty deszczowe
- 5 metrów przykanalików
Ze względu na brak istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zrzut wód opadowych i roztopowych realizowany będzie do zestawu skrzynek rozsączających.

W celu zapewnienia właściwej retencji oraz prawidłowego rozsączania należy wykonać zestaw rozsączający składający się z 82 skrzynek o łącznej objętości 16,9 m3. Zbiornik rozsączający składa się z dwóch warstw skrzynek po 41 sztuk.

Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w 3 egzemplarzach, w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej.
2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.
3) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do posesji.
4) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu.
5) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

UWAGA !
Badania archeologiczne, które mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są po stronie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o:
Pozwolenie na budowę;
Zgłoszenie robót budowlanych;
Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obrzeże wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego.
Po zmianie:
2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul KLUCZBORSKA w Baranowie
Przewiduje się wykonanie 164,6 m drogi o szerokości jezdni 3,50 m oraz obustronnych chodników o zmiennej szerokości w przedziale od 2,15 m. do 5,07 m. W km 0000 zaplanowano włączenie do ul. Rynek na skrzyżowaniu z ul. Rynek oraz ul. Juszczaka. Promienie wyokrąglające krawężników, z uwagi na istniejącą organizację ruchu dopuszczającą jedynie ruch na wprost. W km 0049,9 zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. Na skrzyżowaniu zastosowano promienie łuków 3,00 m i 5,00 m zgodnie z planowaną zmianą organizacji ruchu na ul. Skotnica (zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu stanowiącej oddzielne opracowanie).
Wykonawca na łukach zastosuje krawężniki granitowe łukowe.
Wykonawca wymieni włazy na istniejących studniach na nowe żeliwne.
Wykonawca wykona donice z kornetu zgodnie z załącznikiem nr 8 dokumentacja techniczna.
Nasadzenia roślin w donicach zostaną wykonane zgodnie z projektem i w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zamawiający udostępni kamień polny, który znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Orlika z ul. Polną na działce nr 1386/2. Wykonawca wysortuje odpowiednią frakcję, przetransportuje i wbuduje w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej.
STAN ISTNIEJĄCY
Teren objęty przebudową jest pasem drogowym ul. Kluczborskiej, oznaczonej w gminnej ewidencji dróg numerem 1P, w kilometrażu od ok. 0000 do ok. 0170. Pas drogowy na odcinku przebudowy jest zmiennej szerokości od 7,35 m do 11,10 m. Droga posiada jezdnie o szerokości 6,1 m oraz obustronne chodniki o zmiennej szerokości od 0,70 m do 3,00 m. Nawierzchnie jezdni oraz chodników wykonane są z prefabrykowanej kostki betonowej, zastosowano betonowe krawężniki wyniesione 12 cm. Droga znajduje się w terenie zabudowanym i stanowi dojazd do rynku miejscowości Baranów. Bezpośrednio do pasa drogowego przylegają budynki mieszkalne jednorodzinne oraz towarzyszące im zabudowania gospodarcze. Obecnie z obszaru jezdni wydzielono oznakowaniem poziomym miejsca parkingowe równoległe do krawędzi jezdni, zastosowano jeden próg zwalniający wykonany z kostki betonowej oraz bary przeciwbryzgowe. Ruch na odcinku ul. Kluczborskiej, będącym w zakresie opracowania, jest jednokierunkowy od skrzyżowania z ul. Rychtalską i ul. Objazdową w stronę Rynku. W zakresie opracowania zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. W szerokości chodników zlokalizowane są betonowe słupy energetyczne z lampami ulicznymi oraz drewniane słupy energetyczne.

WARUNKI ZABUDOWY
Obszar na którym planowana jest inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Całość inwestycji znajduje się w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej zgodnie z uchwałą nr XXVI/129/2004 z dnia 2004-12-20.

OBIEKTY BUDOWLANE PRZEZNACZONE DO ROZBIÓRKI
W ramach realizacji inwestycji należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni, chodników oraz zjazdów. W miejscu projektowanej kanalizacji deszczowej należy dokonać rozbiórki istniejącej sieci. Przewiduję się wykonanie robót rozbiórkowych za pomocą sprzętu mechanicznego przy użyciu zrywarek mechanicznych, koparek itp. Materiały pochodzące z rozbiórki jezdni należy utylizować jako odpady.

PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI
Parametry techniczne
Przyjęto następujące parametry:
Prędkość do projektowania: 30 km/h
Obciążenie ruchem – KR1
Szerokości 3,5 m
Przekrój daszkowy
Spadki poprzeczne 2%
Ścieki przykrawężnikowe;
Kostka granitowa 8 x 11 cm
Podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm
Ława z betonu C12/15 gr. ok. 10 cm
Chodniki:
Szerokość od 2,15 m do 5,07 m
Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione
Zjazdy:
Szerokość od 3,0 m / 4,0 m / 5,0 m
Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione 4 cm

ODWODNIENIE
W ramach zadania należy wykonać odprowadzenie wód opadowych przez nadanie nawierzchni jezdni spadków poprzecznych i podłużnych. Wody zostaną odprowadzone do projektowych ścieków przykrawężnikowych wzdłuż jezdni, a następnie do żeliwnych wpustów deszczowych i studzienek ściekowych z osadnikiem. Studzienki ściekowe poprzez przykanaliki połączone są z studniami rewizyjnymi, z których kanałem zbiorczym woda opadowa odprowadzona zostanie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Miejsce włączenia do istniejącej sieci kanalizacji.

3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul. ZIELONA w Słupi pod Kępnem
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Słupia pod Kępnem. Przebudowa obejmuje również odwodnienie ulicy za pośrednictwem kanalizacji deszczowej do skrzynek rozsączających.
Kruszywo znajdujące się na przebudowywanej drodze Wykonawca przetransportuje i spryzmuje na działce sąsiedniej ul. Zielona 1F.
Wykonawca wykona warstwę stabilizacji piasku cementem również pod projektowaną ławą betonową pod krawężnikiem o grubości do dolnej granicy stabilizacji pod jezdnią.
Wykonawca wbuduje krawężnik betonowy o nasiąkliwości ≤ 4%.

STANI ISTNIEJACY
Przedmiotowy odcinek drogi znajduje się w terenie zabudowanym i posiada nawierzchnię brukową na odcinku około 20 m. Pozostała część drogi posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem. Grubość istniejącej konstrukcji sprawdzono w km 0050, 0180, 0260 i wynosi ona odpowiednio 9 cm, 14 cm i 8 cm. Nawierzchnia wykonana jest z gruzu i kruszywa łamanego zanieczyszczonego piaskiem i ziemią. Droga przebiega równolegle do linii kolejowej znajdującej się na sąsiedniej działce i łączy się z drogą powiatową w pobliżu przejazdu kolejowego.

PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI
Parametry techniczne
klasa techniczna drogi „L” - lokalna
kategoria ruchu KR 1-2
prędkość projektowa 30 km/h
rodzaj nawierzchni drogi Beton asfaltowy
szerokość jezdni 3,5 m
konstrukcja drogi
Projekt zakłada wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z dwóch warstw:
- warstwa ścieralna grubości 4 cm
- warstwa wiążąca grubości 5 cm
Podbudowę stanowić będą dwie warstwy kruszywa łamanego o łącznej grubości 22 cm. W celu doprowadzenia podłoża do grupy nośności G1 zaprojektowano dodatkową warstwę z piasku stabilizowanego cementem i grubości 15 cm.
Nawierzchnia drogi zostanie ograniczona obustronnie krawężnikiem najazdowym. Wyniesienie krawężnika ma na celu poprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.

ODWODNIENIE
Odwodnienie drogi odbywać się będzie za pośrednictwem wpustów deszczowych z osadnikiem do projektowanej kanalizacji deszczowej
Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD1:
- średnica DN315, SN8 SDR34
- długość 154,3 m
- 5 studni betonowych
- 1 studnia PP
- 3 wpusty deszczowe
- 15 metrów przykanalików
Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD2:
- średnica DN315, SN8 SDR34
- długość 86,3 m
- 1 studnia PP
- 2 studnie betonowe
- 2 wpusty deszczowe
- 5 metrów przykanalików
Ze względu na brak istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zrzut wód opadowych i roztopowych realizowany będzie do zestawu skrzynek rozsączających.

W celu zapewnienia właściwej retencji oraz prawidłowego rozsączania należy wykonać zestaw rozsączający składający się z 82 skrzynek o łącznej objętości 16,9 m3. Zbiornik rozsączający składa się z dwóch warstw skrzynek po 41 sztuk.

Ponadto zakres zamówienia obejmuje:
1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w 3 egzemplarzach, w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej.
2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.
3) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do posesji.
4) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu.
5) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.

UWAGA !
Badania archeologiczne, które mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są po stronie Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o:
Pozwolenie na budowę;
Zgłoszenie robót budowlanych;
Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obrzeże wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego.
Uwaga
• Kostkę betonową pochodzącą z rozbiórki ul. Kluczborskiej, należy ułożyć na paletach, przewieźć i złożyć w miejsce wskazane przez Zmawiającego na odległość do 7 km.
• Wykonawca dokona wpięcia rur spustowych z budynków przyległych do ul. Kluczborskiej do kanalizacji deszczowej.
• Zamawiający nie dopuszcza stosowania do mieszanki betonu asfaltowego (mieszanka asfaltowa) materiału pochodzącego z rozbiórki nawierzchni asfaltowych typu destrukt, granulat.
• Wykonawca w celu wykonania poboczy, podbudowy z kruszywa łamanego oraz podbudowy zasadniczej – mieszanki niezwiązanej zastosuje materiał: granit.
• Wykonawca wykona na ul. Kluczborskiej podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 20 cm. na całym przebudowywanym odcinku.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-02 10:00
Po zmianie:
2024-04-05 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-02 11:00
Po zmianie:
2024-04-05 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-04-30
Po zmianie:
2024-05-02
branża Drogownictwo
podbranża drogi, ulice, autostrady, obwodnice
kody CPV 45232452, 45233142
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Wielkopolskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Wielkopolskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: drogi, ulice, autostrady, obwodnice

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10448079 2024-05-10
godz. 09:00
Wielkopolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na „Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu”. Przedmiotzamówienia obejmuje wykonanie inwestycji w oparciu o dokumentację wykon...
10484459 2024-05-10
godz. 10:00
Dolnośląskie Przebudowa chodnika w drodze powiatowej nr 3047D w m. Bierzyn Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 3047D w Bierzynie w km od 4+355 do km 4+482 m.in...
10462405 2024-05-10
godz. 10:00
Łódzkie Przebudowa dróg gminnych w m. Cienia - Gruszczyce, m. Mroczki Małe - Nacesławice oraz m. Borysławice - Chrzanowice 5.1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę dróg gminnych o łąc...
10486981 2024-05-13
godz. 09:00
Lubuskie 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Budowa ulicy Racula – Heleny Modrzejewskiej oraz Racula – Ksawerego Dunikowskiego w ramach zadania pn.: „Budowa i przebudowa dróg wew...
10485850 2024-05-13
godz. 10:00
Wielkopolskie Przebudowa dróg gminnych w sołectwie Chrustowo, gmina Przedecz Zakres przedmiotu zamówienia:Zadanie 1.Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 492016P polegać będzie na : - Wyprofilowaniu (...
10490568 2024-05-14
godz. 09:00
Warmińsko-Mazurskie Przebudowa gminnej drogi wewnętrznej w miejscowości Wawrzyny Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części. Zgodnie z § 2 ust. 24 Regulaminu Naboru Wniosków o ...
10486151 2024-05-14
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej w leśnictwie Kurowo, oddziały: 512, 531, 532. Zakres prac obejmuje:Przebudowa drogi leśnej - wykonanie pos...
10479368 2024-05-16
godz. 12:00
Pomorskie Remont dylatacji drogowych na Falochronie Wewnętrznym Północnym w Bazie Przeładunku Paliw Płynnych Naftoport w Gdańsku
10344856 2024-05-24
godz. 09:00
Podlaskie Roboty budowlane związane z „Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 672 w m. Płaska - etap I” Roboty budowlane związane z„Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 672 w m. Płaska - etap I” ...
10485581 2024-05-28
godz. 14:00
Łódzkie Modernizacja chodników na cmentarzu parafialnym w Parzęczewie