Przetarg 10324810 - Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy...
Analizuj | Zamówienie 10324810 |
---|---|
źródło | Biuletyn Zamówień Publicznych |
data publikacji | 2024-03-15 |
przedmiot ogłoszenia | Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów 2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul KLUCZBORSKA w BaranowiePrzewiduje się wykonanie 164,6 m drogi o szerokości jezdni 3, 50 m oraz obustronnych chodników o zmiennej szerokości w przedziale od 2,15 m. do 5,07 m. W km 0000 zaplanowano włączenie do ul. Rynek na skrzyżowaniu z ul. Rynek oraz ul. Juszczaka. Promienie wyokrąglające krawężników, z uwagi na istniejącą organizację ruchu dopuszczającą jedynie ruch na wprost. W km 0049,9 zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. Na skrzyżowaniu zastosowano promienie łuków 3,00 m i 5,00 m zgodnie z planowaną zmianą organizacji ruchu na ul. Skotnica (zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu stanowiącej oddzielne opracowanie).Wykonawca na łukach zastosuje krawężniki granitowe łukowe. Wykonawca wymieni włazy na istniejących studniach na nowe żeliwne. Wykonawca wykona donice z kornetu zgodnie z załącznikiem nr 8 dokumentacja techniczna.Nasadzenia roślin w donicach zostaną wykonane zgodnie z projektem i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający udostępni kamień polny, który znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Orlika z ul. Polną na działce nr 1386/2. Wykonawca wysortuje odpowiednią frakcję, przetransportuje i wbuduje w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej. STAN ISTNIEJĄCYTeren objęty przebudową jest pasem drogowym ul. Kluczborskiej, oznaczonej w gminnej ewidencji dróg numerem 1P, w kilometrażu od ok. 0000 do ok. 0170. Pas drogowy na odcinku przebudowy jest zmiennej szerokości od 7,35 m do 11,10 m. Droga posiada jezdnie o szerokości 6,1 m oraz obustronne chodniki o zmiennej szerokości od 0,70 m do 3,00 m. Nawierzchnie jezdni oraz chodników wykonane są z prefabrykowanej kostki betonowej, zastosowano betonowe krawężniki wyniesione 12 cm. Droga znajduje się w terenie zabudowanym i stanowi dojazd do rynku miejscowości Baranów. Bezpośrednio do pasa drogowego przylegają budynki mieszkalne jednorodzinne oraz towarzyszące im zabudowania gospodarcze. Obecnie z obszaru jezdni wydzielono oznakowaniem poziomym miejsca parkingowe równoległe do krawędzi jezdni, zastosowano jeden próg zwalniający wykonany z kostki betonowej oraz bary przeciwbryzgowe. Ruch na odcinku ul. Kluczborskiej, będącym w zakresie opracowania, jest jednokierunkowy od skrzyżowania z ul. Rychtalską i ul. Objazdową w stronę Rynku. W zakresie opracowania zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. W szerokości chodników zlokalizowane są betonowe słupy energetyczne z lampami ulicznymi oraz drewniane słupy energetyczne.WARUNKI ZABUDOWYObszar na którym planowana jest inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.Całość inwestycji znajduje się w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej zgodnie z uchwałą nr XXVI/129/2004 z dnia 2004-12-20.OBIEKTY BUDOWLANE PRZEZNACZONE DO ROZBIÓRKIW ramach realizacji inwestycji należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni, chodników oraz zjazdów. W miejscu projektowanej kanalizacji deszczowej należy dokonać rozbiórki istniejącej sieci. Przewiduję się wykonanie robót rozbiórkowych za pomocą sprzętu mechanicznego przy użyciu zrywarek mechanicznych, koparek itp. Materiały pochodzące z rozbiórki jezdni należy utylizować jako odpady.PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGIParametry technicznePrzyjęto następujące parametry:Prędkość do projektowania: 30 km/hObciążenie ruchem – KR1Szerokości 3,5 mPrzekrój daszkowySpadki poprzeczne 2%Ścieki przykrawężnikowe;Kostka granitowa 8 x 11 cmPodsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cmŁawa z betonu C12/15 gr. ok. 10 cmChodniki:Szerokość od 2,15 m do 5,07 mKrawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesioneZjazdy:Szerokość od 3,0 m / 4,0 m / 5,0 mKrawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione 4 cmODWODNIENIEW ramach zadania należy wykonać odprowadzenie wód opadowych przez nadanie nawierzchni jezdni spadków poprzecznych i podłużnych. Wody zostaną odprowadzone do projektowych ścieków przykrawężnikowych wzdłuż jezdni, a następnie do żeliwnych wpustów deszczowych i studzienek ściekowych z osadnikiem. Studzienki ściekowe poprzez przykanaliki połączone są z studniami rewizyjnymi, z których kanałem zbiorczym woda opadowa odprowadzona zostanie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Miejsce włączenia do istniejącej sieci kanalizacji.3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul. ZIELONA w Słupi pod KępnemPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Słupia pod Kępnem. Przebudowa obejmuje również odwodnienie ulicy za pośrednictwem kanalizacji deszczowej do skrzynek rozsączających.Kruszywo znajdujące się na przebudowywanej drodze Wykonawca przetransportuje i spryzmuje na działce sąsiedniej ul. Zielona 1F.Wykonawca wykona warstwę stabilizacji piasku cementem również pod projektowaną ławą betonową pod krawężnikiem o grubości do dolnej granicy stabilizacji pod jezdnią.Wykonawca wbuduje krawężnik betonowy o nasiąkliwości ≥5%.STANI ISTNIEJACYPrzedmiotowy odcinek drogi znajduje się w terenie zabudowanym i posiada nawierzchnię brukową na odcinku około 20 m. Pozostała część drogi posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem. Grubość istniejącej konstrukcji sprawdzono w km 0050, 0180, 0260 i wynosi ona odpowiednio 9 cm, 14 cm i 8 cm. Nawierzchnia wykonana jest z gruzu i kruszywa łamanego zanieczyszczonego piaskiem i ziemią. Droga przebiega równolegle do linii kolejowej znajdującej się na sąsiedniej działce i łączy się z drogą powiatową w pobliżu przejazdu kolejowego.PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGIParametry techniczneklasa techniczna drogi „L” - lokalnakategoria ruchu KR 1-2prędkość projektowa 30 km/hrodzaj nawierzchni drogi Beton asfaltowyszerokość jezdni 3,5 mkonstrukcja drogiProjekt zakłada wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z dwóch warstw:- warstwa ścieralna grubości 4 cm- warstwa wiążąca grubości 5 cmPodbudowę stanowić będą dwie warstwy kruszywa łamanego o łącznej grubości 22 cm. W celu doprowadzenia podłoża do grupy nośności G1 zaprojektowano dodatkową warstwę z piasku stabilizowanego cementem i grubości 15 cm.Nawierzchnia drogi zostanie ograniczona obustronnie krawężnikiem najazdowym. Wyniesienie krawężnika ma na celu poprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej.ODWODNIENIEOdwodnienie drogi odbywać się będzie za pośrednictwem wpustów deszczowych z osadnikiem do projektowanej kanalizacji deszczowejOgólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD1:- średnica DN315, SN8 SDR34- długość 154,3 m- 5 studni betonowych- 1 studnia PP- 3 wpusty deszczowe- 15 metrów przykanalików Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD2:- średnica DN315, SN8 SDR34- długość 86,3 m- 1 studnia PP- 2 studnie betonowe- 2 wpusty deszczowe- 5 metrów przykanalików Ze względu na brak istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zrzut wód opadowych i roztopowych realizowany będzie do zestawu skrzynek rozsączających. W celu zapewnienia właściwej retencji oraz prawidłowego rozsączania należy wykonać zestaw rozsączający składający się z 82 skrzynek o łącznej objętości 16,9 m3. Zbiornik rozsączający składa się z dwóch warstw skrzynek po 41 sztuk. Ponadto zakres zamówienia obejmuje:1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w 3 egzemplarzach, w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej. 2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi.3) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do posesji.4) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu. 5) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.UWAGA !Badania archeologiczne, które mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są po stronie Zamawiającego.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o: Pozwolenie na budowę; Zgłoszenie robót budowlanych;Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obrzeże wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego. GP.ZP.271.2.2024 UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00266107/01 z dnia: 2024-03-29 3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą: 2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul KLUCZBORSKA w Baranowie Przewiduje się wykonanie 164,6 m drogi o szerokości jezdni 3,50 m oraz obustronnych chodników o zmiennej szerokości w przedziale od 2,15 m. do 5,07 m. W km 0000 zaplanowano włączenie do ul. Rynek na skrzyżowaniu z ul. Rynek oraz ul. Juszczaka. Promienie wyokrąglające krawężników, z uwagi na istniejącą organizację ruchu dopuszczającą jedynie ruch na wprost. W km 0049,9 zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. Na skrzyżowaniu zastosowano promienie łuków 3,00 m i 5,00 m zgodnie z planowaną zmianą organizacji ruchu na ul. Skotnica (zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu stanowiącej oddzielne opracowanie). Wykonawca na łukach zastosuje krawężniki granitowe łukowe. Wykonawca wymieni włazy na istniejących studniach na nowe żeliwne. Wykonawca wykona donice z kornetu zgodnie z załącznikiem nr 8 dokumentacja techniczna. Nasadzenia roślin w donicach zostaną wykonane zgodnie z projektem i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający udostępni kamień polny, który znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Orlika z ul. Polną na działce nr 1386/2. Wykonawca wysortuje odpowiednią frakcję, przetransportuje i wbuduje w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej. STAN ISTNIEJĄCY Teren objęty przebudową jest pasem drogowym ul. Kluczborskiej, oznaczonej w gminnej ewidencji dróg numerem 1P, w kilometrażu od ok. 0000 do ok. 0170. Pas drogowy na odcinku przebudowy jest zmiennej szerokości od 7,35 m do 11,10 m. Droga posiada jezdnie o szerokości 6,1 m oraz obustronne chodniki o zmiennej szerokości od 0,70 m do 3,00 m. Nawierzchnie jezdni oraz chodników wykonane są z prefabrykowanej kostki betonowej, zastosowano betonowe krawężniki wyniesione 12 cm. Droga znajduje się w terenie zabudowanym i stanowi dojazd do rynku miejscowości Baranów. Bezpośrednio do pasa drogowego przylegają budynki mieszkalne jednorodzinne oraz towarzyszące im zabudowania gospodarcze. Obecnie z obszaru jezdni wydzielono oznakowaniem poziomym miejsca parkingowe równoległe do krawędzi jezdni, zastosowano jeden próg zwalniający wykonany z kostki betonowej oraz bary przeciwbryzgowe. Ruch na odcinku ul. Kluczborskiej, będącym w zakresie opracowania, jest jednokierunkowy od skrzyżowania z ul. Rychtalską i ul. Objazdową w stronę Rynku. W zakresie opracowania zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. W szerokości chodników zlokalizowane są betonowe słupy energetyczne z lampami ulicznymi oraz drewniane słupy energetyczne. WARUNKI ZABUDOWY Obszar na którym planowana jest inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Całość inwestycji znajduje się w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej zgodnie z uchwałą nr XXVI/129/2004 z dnia 2004-12-20. OBIEKTY BUDOWLANE PRZEZNACZONE DO ROZBIÓRKI W ramach realizacji inwestycji należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni, chodników oraz zjazdów. W miejscu projektowanej kanalizacji deszczowej należy dokonać rozbiórki istniejącej sieci. Przewiduję się wykonanie robót rozbiórkowych za pomocą sprzętu mechanicznego przy użyciu zrywarek mechanicznych, koparek itp. Materiały pochodzące z rozbiórki jezdni należy utylizować jako odpady. PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI Parametry techniczne Przyjęto następujące parametry: Prędkość do projektowania: 30 km/h Obciążenie ruchem – KR1 Szerokości 3,5 m Przekrój daszkowy Spadki poprzeczne 2% Ścieki przykrawężnikowe; Kostka granitowa 8 x 11 cm Podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm Ława z betonu C12/15 gr. ok. 10 cm Chodniki: Szerokość od 2,15 m do 5,07 m Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione Zjazdy: Szerokość od 3,0 m / 4,0 m / 5,0 m Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione 4 cm ODWODNIENIE W ramach zadania należy wykonać odprowadzenie wód opadowych przez nadanie nawierzchni jezdni spadków poprzecznych i podłużnych. Wody zostaną odprowadzone do projektowych ścieków przykrawężnikowych wzdłuż jezdni, a następnie do żeliwnych wpustów deszczowych i studzienek ściekowych z osadnikiem. Studzienki ściekowe poprzez przykanaliki połączone są z studniami rewizyjnymi, z których kanałem zbiorczym woda opadowa odprowadzona zostanie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Miejsce włączenia do istniejącej sieci kanalizacji. 3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul. ZIELONA w Słupi pod Kępnem Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Słupia pod Kępnem. Przebudowa obejmuje również odwodnienie ulicy za pośrednictwem kanalizacji deszczowej do skrzynek rozsączających. Kruszywo znajdujące się na przebudowywanej drodze Wykonawca przetransportuje i spryzmuje na działce sąsiedniej ul. Zielona 1F. Wykonawca wykona warstwę stabilizacji piasku cementem również pod projektowaną ławą betonową pod krawężnikiem o grubości do dolnej granicy stabilizacji pod jezdnią. Wykonawca wbuduje krawężnik betonowy o nasiąkliwości ≥5%. STANI ISTNIEJACY Przedmiotowy odcinek drogi znajduje się w terenie zabudowanym i posiada nawierzchnię brukową na odcinku około 20 m. Pozostała część drogi posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem. Grubość istniejącej konstrukcji sprawdzono w km 0050, 0180, 0260 i wynosi ona odpowiednio 9 cm, 14 cm i 8 cm. Nawierzchnia wykonana jest z gruzu i kruszywa łamanego zanieczyszczonego piaskiem i ziemią. Droga przebiega równolegle do linii kolejowej znajdującej się na sąsiedniej działce i łączy się z drogą powiatową w pobliżu przejazdu kolejowego. PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI Parametry techniczne klasa techniczna drogi „L” - lokalna kategoria ruchu KR 1-2 prędkość projektowa 30 km/h rodzaj nawierzchni drogi Beton asfaltowy szerokość jezdni 3,5 m konstrukcja drogi Projekt zakłada wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z dwóch warstw: - warstwa ścieralna grubości 4 cm - warstwa wiążąca grubości 5 cm Podbudowę stanowić będą dwie warstwy kruszywa łamanego o łącznej grubości 22 cm. W celu doprowadzenia podłoża do grupy nośności G1 zaprojektowano dodatkową warstwę z piasku stabilizowanego cementem i grubości 15 cm. Nawierzchnia drogi zostanie ograniczona obustronnie krawężnikiem najazdowym. Wyniesienie krawężnika ma na celu poprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. ODWODNIENIE Odwodnienie drogi odbywać się będzie za pośrednictwem wpustów deszczowych z osadnikiem do projektowanej kanalizacji deszczowej Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD1: - średnica DN315, SN8 SDR34 - długość 154,3 m - 5 studni betonowych - 1 studnia PP - 3 wpusty deszczowe - 15 metrów przykanalików Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD2: - średnica DN315, SN8 SDR34 - długość 86,3 m - 1 studnia PP - 2 studnie betonowe - 2 wpusty deszczowe - 5 metrów przykanalików Ze względu na brak istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zrzut wód opadowych i roztopowych realizowany będzie do zestawu skrzynek rozsączających. W celu zapewnienia właściwej retencji oraz prawidłowego rozsączania należy wykonać zestaw rozsączający składający się z 82 skrzynek o łącznej objętości 16,9 m3. Zbiornik rozsączający składa się z dwóch warstw skrzynek po 41 sztuk. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: 1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w 3 egzemplarzach, w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej. 2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 3) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do posesji. 4) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu. 5) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ. UWAGA ! Badania archeologiczne, które mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są po stronie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o: Pozwolenie na budowę; Zgłoszenie robót budowlanych; Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obrzeże wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego. Po zmianie: 2. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul KLUCZBORSKA w Baranowie Przewiduje się wykonanie 164,6 m drogi o szerokości jezdni 3,50 m oraz obustronnych chodników o zmiennej szerokości w przedziale od 2,15 m. do 5,07 m. W km 0000 zaplanowano włączenie do ul. Rynek na skrzyżowaniu z ul. Rynek oraz ul. Juszczaka. Promienie wyokrąglające krawężników, z uwagi na istniejącą organizację ruchu dopuszczającą jedynie ruch na wprost. W km 0049,9 zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. Na skrzyżowaniu zastosowano promienie łuków 3,00 m i 5,00 m zgodnie z planowaną zmianą organizacji ruchu na ul. Skotnica (zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu stanowiącej oddzielne opracowanie). Wykonawca na łukach zastosuje krawężniki granitowe łukowe. Wykonawca wymieni włazy na istniejących studniach na nowe żeliwne. Wykonawca wykona donice z kornetu zgodnie z załącznikiem nr 8 dokumentacja techniczna. Nasadzenia roślin w donicach zostaną wykonane zgodnie z projektem i w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zamawiający udostępni kamień polny, który znajduje się przy skrzyżowaniu ul. Orlika z ul. Polną na działce nr 1386/2. Wykonawca wysortuje odpowiednią frakcję, przetransportuje i wbuduje w miejscu wskazanym w dokumentacji projektowej. STAN ISTNIEJĄCY Teren objęty przebudową jest pasem drogowym ul. Kluczborskiej, oznaczonej w gminnej ewidencji dróg numerem 1P, w kilometrażu od ok. 0000 do ok. 0170. Pas drogowy na odcinku przebudowy jest zmiennej szerokości od 7,35 m do 11,10 m. Droga posiada jezdnie o szerokości 6,1 m oraz obustronne chodniki o zmiennej szerokości od 0,70 m do 3,00 m. Nawierzchnie jezdni oraz chodników wykonane są z prefabrykowanej kostki betonowej, zastosowano betonowe krawężniki wyniesione 12 cm. Droga znajduje się w terenie zabudowanym i stanowi dojazd do rynku miejscowości Baranów. Bezpośrednio do pasa drogowego przylegają budynki mieszkalne jednorodzinne oraz towarzyszące im zabudowania gospodarcze. Obecnie z obszaru jezdni wydzielono oznakowaniem poziomym miejsca parkingowe równoległe do krawędzi jezdni, zastosowano jeden próg zwalniający wykonany z kostki betonowej oraz bary przeciwbryzgowe. Ruch na odcinku ul. Kluczborskiej, będącym w zakresie opracowania, jest jednokierunkowy od skrzyżowania z ul. Rychtalską i ul. Objazdową w stronę Rynku. W zakresie opracowania zlokalizowane jest skrzyżowanie z ul. Skotnica. W szerokości chodników zlokalizowane są betonowe słupy energetyczne z lampami ulicznymi oraz drewniane słupy energetyczne. WARUNKI ZABUDOWY Obszar na którym planowana jest inwestycja objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Całość inwestycji znajduje się w strefie A ścisłej ochrony konserwatorskiej zgodnie z uchwałą nr XXVI/129/2004 z dnia 2004-12-20. OBIEKTY BUDOWLANE PRZEZNACZONE DO ROZBIÓRKI W ramach realizacji inwestycji należy rozebrać istniejącą nawierzchnię jezdni, chodników oraz zjazdów. W miejscu projektowanej kanalizacji deszczowej należy dokonać rozbiórki istniejącej sieci. Przewiduję się wykonanie robót rozbiórkowych za pomocą sprzętu mechanicznego przy użyciu zrywarek mechanicznych, koparek itp. Materiały pochodzące z rozbiórki jezdni należy utylizować jako odpady. PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI Parametry techniczne Przyjęto następujące parametry: Prędkość do projektowania: 30 km/h Obciążenie ruchem – KR1 Szerokości 3,5 m Przekrój daszkowy Spadki poprzeczne 2% Ścieki przykrawężnikowe; Kostka granitowa 8 x 11 cm Podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm Ława z betonu C12/15 gr. ok. 10 cm Chodniki: Szerokość od 2,15 m do 5,07 m Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione Zjazdy: Szerokość od 3,0 m / 4,0 m / 5,0 m Krawężniki granitowe z fazą 15 x 25 cm wyniesione 4 cm ODWODNIENIE W ramach zadania należy wykonać odprowadzenie wód opadowych przez nadanie nawierzchni jezdni spadków poprzecznych i podłużnych. Wody zostaną odprowadzone do projektowych ścieków przykrawężnikowych wzdłuż jezdni, a następnie do żeliwnych wpustów deszczowych i studzienek ściekowych z osadnikiem. Studzienki ściekowe poprzez przykanaliki połączone są z studniami rewizyjnymi, z których kanałem zbiorczym woda opadowa odprowadzona zostanie do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Miejsce włączenia do istniejącej sieci kanalizacji. 3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia ul. ZIELONA w Słupi pod Kępnem Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Słupia pod Kępnem. Przebudowa obejmuje również odwodnienie ulicy za pośrednictwem kanalizacji deszczowej do skrzynek rozsączających. Kruszywo znajdujące się na przebudowywanej drodze Wykonawca przetransportuje i spryzmuje na działce sąsiedniej ul. Zielona 1F. Wykonawca wykona warstwę stabilizacji piasku cementem również pod projektowaną ławą betonową pod krawężnikiem o grubości do dolnej granicy stabilizacji pod jezdnią. Wykonawca wbuduje krawężnik betonowy o nasiąkliwości ≤ 4%. STANI ISTNIEJACY Przedmiotowy odcinek drogi znajduje się w terenie zabudowanym i posiada nawierzchnię brukową na odcinku około 20 m. Pozostała część drogi posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem. Grubość istniejącej konstrukcji sprawdzono w km 0050, 0180, 0260 i wynosi ona odpowiednio 9 cm, 14 cm i 8 cm. Nawierzchnia wykonana jest z gruzu i kruszywa łamanego zanieczyszczonego piaskiem i ziemią. Droga przebiega równolegle do linii kolejowej znajdującej się na sąsiedniej działce i łączy się z drogą powiatową w pobliżu przejazdu kolejowego. PARAMERTY TECHNICZNE PRZEBUDOWYWANEJ DROGI Parametry techniczne klasa techniczna drogi „L” - lokalna kategoria ruchu KR 1-2 prędkość projektowa 30 km/h rodzaj nawierzchni drogi Beton asfaltowy szerokość jezdni 3,5 m konstrukcja drogi Projekt zakłada wykonanie nawierzchni bitumicznej składającej się z dwóch warstw: - warstwa ścieralna grubości 4 cm - warstwa wiążąca grubości 5 cm Podbudowę stanowić będą dwie warstwy kruszywa łamanego o łącznej grubości 22 cm. W celu doprowadzenia podłoża do grupy nośności G1 zaprojektowano dodatkową warstwę z piasku stabilizowanego cementem i grubości 15 cm. Nawierzchnia drogi zostanie ograniczona obustronnie krawężnikiem najazdowym. Wyniesienie krawężnika ma na celu poprowadzenie wód opadowych i roztopowych z powierzchni jezdni do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej. ODWODNIENIE Odwodnienie drogi odbywać się będzie za pośrednictwem wpustów deszczowych z osadnikiem do projektowanej kanalizacji deszczowej Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD1: - średnica DN315, SN8 SDR34 - długość 154,3 m - 5 studni betonowych - 1 studnia PP - 3 wpusty deszczowe - 15 metrów przykanalików Ogólna charakterystyka kanalizacji deszczowej na odcinku KD2: - średnica DN315, SN8 SDR34 - długość 86,3 m - 1 studnia PP - 2 studnie betonowe - 2 wpusty deszczowe - 5 metrów przykanalików Ze względu na brak istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zrzut wód opadowych i roztopowych realizowany będzie do zestawu skrzynek rozsączających. W celu zapewnienia właściwej retencji oraz prawidłowego rozsączania należy wykonać zestaw rozsączający składający się z 82 skrzynek o łącznej objętości 16,9 m3. Zbiornik rozsączający składa się z dwóch warstw skrzynek po 41 sztuk. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: 1) Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie w 3 egzemplarzach, w skali 1:500 inwentaryzacji powykonawczej. 2) Usuwanie wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 3) Zapewnienie dojazdu do wszystkich działek zlokalizowanych w obrębie oddziaływania realizowanego zadania inwestycyjnego w tym m.in. do posesji. 4) Zaprojektowanie i zatwierdzenie czasowej organizacji ruchu. 5) Wdrożenie zatwierdzonej czasowej organizacji ruchu z wykonaniem koniecznego oznakowania pionowego i poziomego. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ. UWAGA ! Badania archeologiczne, które mogą wystąpić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia są po stronie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o: Pozwolenie na budowę; Zgłoszenie robót budowlanych; Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na obrzeże wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego. Uwaga • Kostkę betonową pochodzącą z rozbiórki ul. Kluczborskiej, należy ułożyć na paletach, przewieźć i złożyć w miejsce wskazane przez Zmawiającego na odległość do 7 km. • Wykonawca dokona wpięcia rur spustowych z budynków przyległych do ul. Kluczborskiej do kanalizacji deszczowej. • Zamawiający nie dopuszcza stosowania do mieszanki betonu asfaltowego (mieszanka asfaltowa) materiału pochodzącego z rozbiórki nawierzchni asfaltowych typu destrukt, granulat. • Wykonawca w celu wykonania poboczy, podbudowy z kruszywa łamanego oraz podbudowy zasadniczej – mieszanki niezwiązanej zastosuje materiał: granit. • Wykonawca wykona na ul. Kluczborskiej podbudowę zasadniczą z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 20 cm. na całym przebudowywanym odcinku. 3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą: 2024-04-02 10:00 Po zmianie: 2024-04-05 10:00 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą: 2024-04-02 11:00 Po zmianie: 2024-04-05 11:00 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą: 2024-04-30 Po zmianie: 2024-05-02 |
branża | Drogownictwo |
podbranża | drogi, ulice, autostrady, obwodnice |
kody CPV | 45232452, 45233142 |
forma | tryb podstawowy |
typ ogłoszenia | usługi, wykonanie |
kraj realizacji | Polska |
województwo realizacji | Wielkopolskie |
kraj organizatora | Polska |
województwo organizatora | Wielkopolskie |