Zlecenie - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy...

   
Zamówienie 5164867 (zakończone)
źródło Internet
data publikacji 2017-05-26
przedmiot zlecenia
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji budynku Domu Dziecka nr 3 w Łodzi w ramach p
rojektu pn. „Termomodernizacja budynku przy ul. Sowińskiego 3, izolacja przeciwwilgociowa ścian, zmiana kolorystyki elewacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, (Oś Priorytetowa IV: Gospodarka niskoemisyjna - Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2. Termomodernizacja budynków).
Numer ogłoszenia 1035933

Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: łódzkie Powiat: Łódź Miejscowość: Łódź

Cel zamówienia
Wyłonienie 2 Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z planowanym zakresem robót dociepleniowych oraz modernizacją centralnego ogrzewania w ramach termomodernizacji budynku Domu Dziecka Nr 3 w Łodzi przy ul. Sowińskiego 3

Przedmiot zamówienia
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji budynku Domu Dziecka nr 3 w Łodzi w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku przy ul. Sowińskiego 3, izolacja przeciwwilgociowa ścian, zmiana kolorystyki elewacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, (Oś Priorytetowa IV: Gospodarka niskoemisyjna - Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2. Termomodernizacja budynków).
Zakres prac termomodernizacji budynku Domu Dziecka nr 3 w Łodzi:
1. Docieplenie ścian zewnętrznych piwnicy nad i przy gruncie wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej;
2. Docieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu piwnicy wraz z ociepleniem ościeży okiennych, drzwiowych oraz gzymsów;
3. Ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i docieplenie stropodachu łącznika;
4. Ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i docieplenie stropu poddasza nieużytkowego budynku parterowego;
5. Ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i docieplenie stropu poddasza nieużytkowego budynku głównego, a następnie wykonanie podłogi z płyt OSB;
6. Wymiana drzwi zewnętrznych, wejściowych na klatki schodowe;
7. Wymiana wrót garażowych na nowe dwuskrzydłowe stalowe ocieplane;
8. Prace ogólnobudowlane towarzyszące dociepleniom i wymianie drzwi zewnętrznych takie jak m.in. wymiana obróbek blacharskich, orynnowania, instalacji odgromowej, tynkowanie i malowanie elementów nieocieplonych, malowanie krat, poręczy itp.;
9. Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o., wymiana wewnętrznej instalacji c.o.;
W ramach przedstawionej oferty, proszę o wskazanie kwoty netto i brutto na pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego.
Okres realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2017 r. – z możliwością zmiany w przypadku wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych.
Płatność za usługę – 30 dni od dnia otrzymania faktury.
Kryterium oceny ofert – 100 % cena.
Proszę o przesłanie oferty do dnia 29.05.2017 na adres e-mail: dd3lodz@onet.pl lub złożenie osobiście w sekretariacie Domu Dziecka nr 3 (Łódź, ul. Sowińskiego 3). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna być: opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP oraz podpisana czytelnie przez wykonawcę.
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 30.05.2017, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 13:00 w siedzibie Domu Dziecka nr 3 oraz na stronie internetowej pod adresem www.mops.lodz.pl.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów drogą mailową na wskazany adres mail, a także za pośrednictwem strony internetowej www.mops.lodz.pl.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.mops.lodz.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji termomodernizacji budynku Domu Dziecka nr 3 w Łodzi w ramach projektu pn. „Termomodernizacja budynku przy ul. Sowińskiego 3, izolacja przeciwwilgociowa ścian, zmiana kolorystyki elewacji”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, (Oś Priorytetowa IV: Gospodarka niskoemisyjna - Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2. Termomodernizacja budynków).
Zakres prac termomodernizacji budynku Domu Dziecka nr 3 w Łodzi:
1. Docieplenie ścian zewnętrznych piwnicy nad i przy gruncie wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej;
2. Docieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu piwnicy wraz z ociepleniem ościeży okiennych, drzwiowych oraz gzymsów;
3. Ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i docieplenie stropodachu łącznika;
4. Ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i docieplenie stropu poddasza nieużytkowego budynku parterowego;
5. Ułożenie izolacji przeciwwilgociowej i docieplenie stropu poddasza nieużytkowego budynku głównego, a następnie wykonanie podłogi z płyt OSB;
6. Wymiana drzwi zewnętrznych, wejściowych na klatki schodowe;
7. Wymiana wrót garażowych na nowe dwuskrzydłowe stalowe ocieplane;
8. Prace ogólnobudowlane towarzyszące dociepleniom i wymianie drzwi zewnętrznych takie jak m.in. wymiana obróbek blacharskich, orynnowania, instalacji odgromowej, tynkowanie i malowanie elementów nieocieplonych, malowanie krat, poręczy itp.;
9. Modernizacja wewnętrznej instalacji c.o., wymiana wewnętrznej instalacji c.o.;
Okres realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do dnia 31.10.2017 r. – z możliwością zmiany w przypadku wydłużenia terminu zakończenia robót budowlanych.
Płatność za usługę – 30 dni od dnia otrzymania faktury.
Kryterium oceny ofert – 100 % cena.
Proszę o przesłanie oferty do dnia 29.05.2017 na adres e-mail: dd3lodz@onet.pl lub złożenie osobiście w sekretariacie Domu Dziecka nr 3 (Łódź, ul. Sowińskiego 3). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferta powinna być: opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP oraz podpisana czytelnie przez wykonawcę.
Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 30.05.2017, a wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony o godzinie 13:00 w siedzibie Domu Dziecka nr 3 oraz na stronie internetowej pod adresem www.mops.lodz.pl.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów drogą mailową na wskazany adres mail, a także za pośrednictwem strony internetowej www.mops.lodz.pl.
Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie: www.mops.lodz.pl
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie:
1) pełen zakres czynności określonych w art. 25, 26 i 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.),
2) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Miastem Łódź a Wykonawcą robót,
3) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i potwierdzania tej obecności wpisem w dzienniku budowy, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych oraz z zasadami wiedzy budowlanej,
4) kontrola prawidłowości realizacji zadania z harmonogramem rzeczowo – finansowym,
5) sporządzanie miesięcznych raportów (na koniec miesiąca) z przebiegu robót,
6) udział w cotygodniowych naradach koordynacyjnych (dotyczy wszystkich inspektorów branżowych),
7) przygotowywanie dla Zamawiającego danych do protokołów odbioru,
8) analiza i zatwierdzenie przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów,
tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, itp.,
9) potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie częściowych i końcowych protokołów odbioru robót budowlanych,
10) udział w rozliczeniach merytorycznych i finansowych wykonywanych robót, min. sporządzenie protokołów konieczności wykonania robót zamiennych/dodatkowych
z uwzględnieniem kalkulacji kosztowych,
11) sprawdzenie/zatwierdzenie dokumentacji technicznej powykonawczej przedłożonej
przez wykonawcę robót.

Ponadto, inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany będzie do:
1) przybycia na teren budowy w przeciągu 3 godzin od zawiadomienia
przez Zamawiającego (telefonicznie, faksem, lub e-mailem) w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach (w sprawach nie cierpiących zwłoki) i podjęcia czynności objętych umową,
2) udzielania na żądanie Zamawiającego informacji pisemnej o stanie realizacji robót – w razie konieczności do codziennego telefonicznego kontaktu z Zamawiającym w bieżących sprawach zadania inwestycyjnego,
3) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy,
4) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy
i utrzymania porządku na terenie budowy,
5) posiadania telefonu komórkowego do dyspozycji,
6) udziału w rozliczeniu inwestycji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Łódzkiego,
7) sporządzenia inwentaryzacji nadzorowanych robót budowlanych oraz ich wyceny
w przypadku rozwiązania umowy na roboty budowlane lub odstąpienia od niej
przez którąkolwiek ze stron.
branża Projektowanie
podbranża nadzór, kosztorys, przegląd
kody CPV 45000000
forma zapytanie ofertowe
typ zlecenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji łódzkie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora łódzkie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: nadzór, kosztorys, przegląd

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10442038 2024-04-24
godz. 09:30
Dolnośląskie Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKIA Oddział we Wrocławiu w podziale na 8 zadań Czę...
10449701 2024-04-24
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ulicy Wiosennej wraz z infrastrukturą techniczną w Lidzbarku Warmińskim.
10461665 2024-04-24
godz. 12:00
Śląskie Budowa nowej oczyszczalni ścieków wraz z adaptacją istniejącego budynku oczyszczalni w miejscowości Rusinowice Gmina Koszęcin
10462674 2024-04-25
godz. 11:00
Mazowieckie Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Podstawowej w m. Nowy Duninów - Etap I oraz Budowa przedszkola gminnego przy Szkole Pod...
10457771 2024-04-26
godz. 09:00
Podkarpackie Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka – Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 – 8+870 łączącej województwo podkarpackie ...
10447242 2024-04-26
godz. 12:00
Mazowieckie Przeprowadzenie okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane.
10432512 2024-04-29
godz. 08:30
Lubelskie Zaprojektowanie i wykonanie remontu odcinków ulic: ul. Kołaczkowskiego, ul. Szczepańskiego, ul. Skubiszewskiego oraz ul. Jawłowskiego i pełnienie nadzoru autorskiego. Zakres zamówieni...
10447551 2024-04-29
godz. 09:00
Pomorskie Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: „Rozbudowa skrzyżowania dr. woj. nr 644 i 234 w Morzeszczynie" Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla...
10451812 2024-05-07
godz. 14:00
Mazowieckie Szacowanie wartości zamówienia- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa Centrum Cyberbezpieczeństwa NASK”
10433284 2024-05-14
godz. 09:30
Kujawsko-Pomorskie Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w zadaniu pod nazwą „Dokumentacja techniczna na budowę basenu przy SP nr 18”. 1. Przedmiotem zamówienia jest...