Przetarg - Ochrona, dozór obiektów i mienia bazy drogowej Wydziału...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 1117000 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2009-12-11
przedmiot ogłoszenia
Ochrona, dozór obiektów i mienia bazy drogowej Wydziału Drogownictwa w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na terenie bazy..
1
.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony, dozoru obiektów i mienia bazy drogowej Wydziału Drogownictwa w Ogonkach wraz z utrzymaniem czystości na terenie bazy.
2. Ochrona, dozór obiektów i mienia wymienionych w umowie i objętych zamówieniem odbywać się będzie przez przeszkolone do świadczenia niniejszych usług osoby a dodatkowo wyposażone w odpowiednie środki łączności (telefon komórkowy).
3. Wykonawca zapewni wsparcie dozorujących przez grupę interwencyjną w razie wystąpienia takiej konieczności i która podejmie czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniach
4. Wymagania dotyczące usług w zakresie ochrony, dozoru:
a) ochrona, dozór, realizowana będzie w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, polegającej na stałej ochronie obiektu przez jednego z min. dwóch pracownika ochrony zgodnie z zawartą umową, mającej na celu działania zapobiegające przestępstwu i wykroczeniu przeciwko mieniu a także przeciwdziałające powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń:
b) ochrona, dozór, obejmuje niedopuszczenie do wejścia (wjazdu) osób postronnych i pojazdów na teren bazy,
c) ochrona, dozór obejmuje budynki, pojazdy samochodowe, maszyny, sprzęt, urządzenia i materiały znajdujące się na terenie otwartym i wewnątrz budynku przed kradzieżą, włamaniem, zniszczeniem, pożarem itp. Ochrona, dozór mienia będzie realizowany:
w dni robocze od godziny 15. 00 do 7. 00 (16 godz.)
w dni świąteczne i wolne od pracy całodobowo (24 godz.).
Służbę pełnią pracownicy Wykonawcy, na zmianę. W przypadku nieobecności pracownika ochrony (dozoru) z powodu choroby, urlopu, Wykonawca zapewni zastępstwo. W przypadku nieprzybycia zmiany, pracownik ochrony, dozoru, nie możne opuścić swojego stanowiska pracy.
4.1 Obowiązkiem pracownika Wykonawcy obejmującego dyżur jest :
a) przyjęcie ewentualnych uwag i poleceń przedstawiciela Zamawiającego, dotyczących ochrony, dozorowania;
b) sprawdzenie stanu dozorowanych obiektów;
c) sprawdzenie zwrotu wszystkich kluczy i właściwego zamknięcia poszczególnych obiektów i pomieszczeń.
4.2. Obowiązkiem pracownika Wykonawcy w czasie pełnienia dyżuru jest:
a) prowadzenie dziennika przebiegu służby, gdzie odnotowywane są m. in. dane personalne pracownika, czas pracy, zdarzenia zaistniałe w czasie służby, fakt przekazania obiektu kolejnej zmianie;
b) odbieranie telefonów oraz sporządzanie notatek a następnie przekazanie ich w trybie roboczym pracownikowi wydziału Drogownictwa.
c) rejestrowanie w książce dyżurów pobytu osób poza godzinami pracy;
d) otwieranie i zamykanie bram wjazdowych na teren obiektu;
e) dokonywanie systematycznych kontroli obchodowych co 2 godziny obiektów i mienia ze szczególnym uwzględnieniem stanu ogrodzenia zewnętrznego, bram, drzwi, okien, szyb oraz stanu wszelkich zamknięć i zabezpieczeń;
f) włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego w celu umożliwienia obserwacji terenu w nocy i w warunkach niedostatecznej widoczności;
g) odnotowywanie w rejestrze przebiegu dyżuru wszelkich uwag dotyczących przebiegu służby, a w razie potrzeby powiadomienie upoważnionego przez Zamawiającego, pracownika Wydziały Drogownictwa;
h) w przypadku wystąpienia szczególnego zagrożenia (włamanie, kradzież, pożar, awaria sieci wodno kanalizacyjnej, elektrycznej, ciepłowniczej lub innych zdarzeń losowych) należy niezwłocznie powiadomić odpowiednią jednostkę (policję, straż pożarną, pogotowie ratunkowe, pogotowie energetyczne) oraz upoważnionego przez Zamawiającego, pracownika Wydziału Drogownictwa.
4.3 Obowiązkiem pracownika Wykonawcy kończącego dyżur jest:
a) poinformowanie o przebiegu służby i ewentualnych przypadkach, które miały miejsce w czasie pełnienia dyżuru (odnotowanych w rejestrze dyżurów),
b) przekazanie kluczy obiektów i pomieszczeń pracownikowi kontynuującemu dyżur na kolejnej zmianie,
5. Wymagania dotyczące usług w zakresie utrzymania czystości:
a) sprzątanie i zamiatanie pomieszczeń: sekretariatu, portierni (pomieszczenie pracownika ochrony), korytarza, pomieszczenia socjalnego - o łącznej powierzchni 64,8 m2;
b) sprzątanie i zamiatanie wydzielonego terenu bazy, placu w pobliżu budynków o powierzchni 1430 m2 (powierzchnia całej działki w granicach bazy wynosi około 14.737,08 m2);
c) grabienie liści i gromadzenie ich w workach dostarczonych przez pracownika Wydziału Drogownictwa;
d) koszenie trawy na wydzielonym terenie bazy;
e) odśnieżanie i posypywanie materiałem dostarczonym przez zamawiającego, wydzielonego terenu bazy, placu w pobliżu budynków o powierzchni 1430 m2 (powierzchnia całej działki w granicach bazy wynosi około 14.737,08 m2) oraz stopnia przed wejściem do budynku o powierzchni 3,3 m2 w okresie zimowym;
f) obsługa kotłowni (palenie w piecu centralnego ogrzewania, według ustaleń roboczych).
6. Wykonawca odpowiada za przekazane mienie tzn. ponosi koszty z tytułu uzupełnienia
skradzionego mienia w okresie wykonywania nadzoru. Wszelkie akty kradzieży, wandalizmu, Wykonawca zgłasza właściwej terenowo komendzie policji i Zamawiającemu.
7. Klucze do pomieszczeń i budynków objętych dozorem będą przechowywane w
przeznaczonej do tego celu skrzynce na portierni.
8. Wykonawca zatrudniać będzie stały skład osobowy zespołu ochrony, dozoru min. 2 osoby. Zmiany składu mogą mieć miejsce wyłącznie w przypadku urlopu lub choroby pracownika i należy o tych zmianach powiadomić niezwłocznie Zamawiającego. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zmieni skład osobowy, jeśli Zamawiający uzna, że pracownik ochrony nienależycie wykonuje swoje obowiązki umowne.
9. Wykonawca zobowiązuje się do 29 dnia każdego miesiąca dostarczyć Zamawiającemu harmonogram osobowy pracowników ochrony, dozoru, na następny miesiąc.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do Wykonawcy o odwołanie pracownika ochrony, dozoru, nie stosującego się do niniejszych warunków.
11. Zamawiający przekazuje do dyspozycji pracownikom ochrony, dozoru pomieszczenie portierni wraz z niezbędnym wyposażeniem, oraz zapewnia możliwość korzystania z sanitariatu,toalety.
12. Zatrudnieni pracownicy ochrony, dozoru, mogą bezpłatnie korzystać z telefonu służbowego wyłącznie w sprawach służbowych związanych z pełnieniem dyżuru. W innych przypadkach Wykonawca będzie pokrywał koszty wykonanych połączeń (rozmów telefonicznych). Koszt tych połączeń obliczany będzie w oparciu o taryfy połączeń operatora obsługującego połączenie i wydruki rozmów z centrali telefonicznej obowiązujące w danym okresie rozliczeniowym.
13. Wszystkie przeprowadzane rozmowy telefoniczne winny być odnotowane w rejestrze rozmów znajdującym się na portierni.
14. Wykaz obiektów podlegających ochronie, dozorowi:
a) budynek biurowo gospodarczy o szacunkowej pow.: 487,5 m2
b) budynek magazynowy o szacunkowej pow.:324 m2
c) budynek magazyn paliw o szacunkowej pow.:19 m2
15. Wykaz pojazdów samochodowych, maszyn, sprzętu, urządzeń:
a) samochód osobowy Seicento nr rejestracyjny NWE H117
b) samochód osobowo ciężarowy IVECO DAILY nr rejestracyjny NWE S570
c) samochód osobowo ciężarowy LUBLIN nr rejestracyjny NWE A696
d) ciągnik rolniczy URSUS 1224 nr rejestracyjny NWE T409
e) ciągnik rolniczy MTZ 320 nr rejestracyjny NWE T280
f) przyczepa rolnicza nr rejestracyjny NWE P731
g) przyczepa rolnicza nr rejestracyjny NWE P732
h) przyczepa rolnicza nr rejestracyjny NWE P506
i) przyczepa nr rejestracyjny NWE P650
j) przyczepa nr rejestracyjny NWE P056
k) remonter drogowy
l) rębak
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu pojazdów samochodowych, maszyn, sprzętu, urządzeń objętych ochroną, dozorem, w przypadku nabycia dodatkowego mienia.
17. Szacunkowa, łączna ilość godzin pełnienia służby w ramach ochrony, dozoru, utrzymania czystości na terenie bazy 6720 godzin, w rozbiciu na poszczególne miesiące:
Styczeń 584
Luty 512
Marzec 560
Kwiecień 552
Maj 584
Czerwiec 552
Lipiec 568
Sierpień 568
Wrzesień 544
Październik 576
Listopad 560
Grudzień 560.
branża Ochrona, Sprzątanie, Ekologia, środowisko
kody CPV 79710000, 90620000, 90630000, 90910000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Warmińsko-Mazurskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Warmińsko-Mazurskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się