Przetarg - Dostawa leków w ramach Terapeutycznych Programów...

   
Analizuj Zamówienie 5305041 (zakończone)
źródło Biuletyn Unijnych Zamówień Publicznych (TED)
data publikacji 2017-07-15
przedmiot ogłoszenia
Dostawa leków w ramach Terapeutycznych Programów Zdrowotnych.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa leków w a
sortymencie i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2a i 2b do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 pakiety:
Pakiet nr 1 – Toksyna botulinowa
Pakiet nr 2 – Adalimumab
Leki stanowiące przedmiot zamówienia muszą być ujęte w obowiązującym obwieszczeniu MZ z kodem EAN z zapewnieniem refundacji przez NFZ.
Ilości leków określa formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2a i 2b do SIWZ.
Wprowadzenie przez Wykonawcę, jakichkolwiek zmian w ilościach określonych przez Zamawiającego w formularzu asortymentowo – cenowym, spowoduje odrzucenie oferty.
Ilości oraz wartości określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2a / 2b do SIWZ są ilościami maksymalnymi oraz mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie ilościowym, co NIE jest odstąpieniem od umowy, w związku z czym ilość podaną w formularzu asortymentowo-cenowym należy rozumieć jako szacunkową. Jednakże Zamawiający zobowiązuje się do zamówienia o ostatecznej wartości NIE mniejszej niż 70 % szacunkowej wartości określonej w umowie.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z zastrzeżeniem art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez NIEgo dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w swojej ofercie Obwieszczenia Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych aktualnego na dzień składania ofert.
Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia ujęty był w aktualnym na dzień otwarcia ofert załączniku do obwieszczenia Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych w zakładce B: „Leki dostępne w ramach programu lekowego”.
Zamawiający wymaga również, aby cena oferowanego przedmiotu zamówienia NIE była wyższa niż „wysokość limitu finansowania” podana w powyższym załączniku do obwieszczenia Ministra Zdrowia.
Zamawiający NIE przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 oraz w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tzn. na pakiet nr 1, pakiet nr 2, lecz NIE dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane pozycje w pakietach. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie, dokonanie zmiany w ilościach określonych przez Zamawiającego lub NIE określenie wartości pozycji pakietu spowoduje odrzucenie całego pakietu / oferty.
Zamawiający NIE dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający NIE przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający NIE przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz NIE przewiduje dokonać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający NIE przewiduje dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Dostawa leków do Apteki następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamówienia będą składane faksem, e-mailem lub telefonicznie (potwierdzone pisemnym zamówieniem).
2. Dostawa leków na koszt i ryzyko Wykonawcy w terminie NIE dłuższym niż 2 dni robocze od daty złożenia zamówienia.
3. Dostawa będzie miała miejsce w godzinach pracy Apteki (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:00). Za datę dostawy uznaje się dzień, w którym potwierdzono odbiór towaru przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy rozładunek towaru na własny koszt do pomieszczeń Apteki szpitalnej.
4. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę NIE będą podlegały zmianie za wyjątkiem zmiany cen urzędowych leków, wprowadzanych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia lub obniżenia cen.
5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność leków przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w całości podczas jednej dostawy bez względu na wielkość zamówienia.
Uwaga!!! Zamawiający przez zapis zawarty w §1 ust.11 wzoru umowy rozumie, iż Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dane zamówienie Zamawiającego bez względu na zamówioną ilość leków. Wykonawca NIE może odmówić zrealizowania zamówienia powołując się na względy ekonomiczne, tzn. mała ilość zamówionych leków w stosunku do kosztów dostarczenia zamówienia. Zamawiający podkreśla, iż przedmiotowy zapis NIE dotyczy możliwości zmian ilościowych przedmiotu zamówienia ponad ilości określone w SIWZ.
7. Wykonawca zobowiązuje się NIE dzielić jednego zamówienia na części.
8. Wykonawca zgodnie z ustawą z dnia 6.9.2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz.U. z 2008 r. nr 45, poz.271 z późn. zm.), ustawą z dnia 13.9.2002 r. o produktach biobójczych (tj. Dz.U z 2007 r. nr 39, poz.252 z późn. zm.), ustawą z dnia 20.5.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U z 2010 r. nr 107, poz. 679 ze. zm.) zobowiązany jest posiadać aktualne i ważne przez cały okres trwania umowy charakterystyki produktu leczniczego/karty charakterystyki, świadectwa rejestracji, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP na oferowany przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do ich okazania na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od daty wezwania (po zawarciu umowy).
9. Produkty lecznicze w momencie dostarczenia do Zamawiającego powinny posiadać co najmniej 6-miesięczny termin ważności.
10. Zamawiający wymaga, aby każdy pojedynczy egzemplarz oferowanego asortymentu, a TAKże opakowanie zbiorcze zaopatrzone było w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim.
11. Etykieta handlowa powinna zawierać co najmniej informację dotyczącą rodzaju i nazwy wyrobu, jego producenta (wytwórcy), nr serii i datę ważności.
12. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien być dobrej jakości, spełniający wszystkie wymagania określone w SIWZ i jego załącznikach nr 2a / 2b oraz powinien być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi.
13. Wykonawca zobowiązuje się:
a) uzupełnić braki ilościowe – jeżeli TAKie zostaną stwierdzone przez Zamawiającego w otrzymanym towarze – w terminie do 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faxem lub drogą mailową, na swój koszt i ryzyko.
b) wymienić wadliwy przedmiot umowy na wolny od wad w terminie do 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zamawiającego faxem lub drogą mailową, na swój koszt i ryzyko.
14. Jeżeli dostawa będąca efektem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy apteki szpitalnej, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.
15. Przez zrealizowanie reklamacji rozumie się dostarczenie pełnowartościowego przedmiotu zamówienia zgodnego z zamówieniem Zamawiającego.
16. W przypadku NIE dostarczenia przez Wykonawcę towaru określonego w umowie, w wymaganym terminie i pożądanej jakości, Zamawiający dokona zakupu NIEzrealizowanej dostawy u innego podmiotu, a różnicą pomiędzy ceną zakupu u innego podmiotu a ceną wynikającą z umowy zostanie obciążony Wykonawca. Kwota odpowiadająca wysokości różnicy zostanie rozliczona w ten sposób, iż następna faktura za kolejną dostawę, za którą zobowiązany będzie zapłacić Zamawiający zostanie pomniejszona o wskazaną wcześniej różnicę pomiędzy cenami.
17. W przypadku zakupu NIEzrealizowanej dostawy u innego podmiotu – jako ostatniej partii umowy – o ile wiązać się to będzie z różnicą cen lub braku możliwości potrącenia różnicy między cenami z następnej faktury, kwota odpowiadająca wysokości różnicy zostanie wypłacona Zamawiającemu przez Wykonawcę poprzez wystawienie noty obciążeniowej ze wskazaniem tytułu obciążenia.
18. W przypadku wstrzymania w obrocie / wycofania z obrotu danego asortymentu Wykonawca zobowiązany jest przyjąć od Zamawiającego ten artykuł z pokryciem jego kosztów.
19. W przypadku zaprzestania produkcji zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę asortymentu lub w przypadku czasowego jego wstrzymania / wycofania go z obrotu lub wygaśnięcia świadectwa jego rejestracji Zamawiający dopuszcza zastąpienie brakującego asortymentu innym odpowiednikiem o tej samej lub wyższej jakości, właściwościach i parametrach użytkowania niż te określone w SIWZ, w cenie NIE wyższej niż cena wyrobu objętego umową.
20. W przypadku okresowych promocji lub rabatów na wyroby objęte umową, Wykonawca zobowiązuje się do zastosowania warunków promocyjnych.
21. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał faktury (oryginał i kopię) równocześnie z zamówioną partią towaru bezpośrednio do siedziby Zamawiającego – do Apteki. Faktura musi zawierać: pełną nazwę asortymentu, ilość dostarczonego asortymentu, numer serii, cenę jednostkową, termin płatności oraz datę ważności.
22. Wszystkie pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wszelkimi aktualnymi przepisami prawa określającymi przedmiot zamówienia oraz muszą uwzględniać specyfikę funkcjonowania Zamawiającego.
23. Wykonawca jest zobowiązany do dołożenia należytej staranności w realizacji wszystkich punktów umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ zgodnie ze swoją aktualną wiedzą, uprawnieniami oraz doświadczeniem w dostawie przedmiotu zamówienia.
a
Część nr: 1
Nazwa: Toksyna botulinowa
1)
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa leku: Toksyna botulinowa.
Wielkość lub zakres
Ilości leków określa formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2a do SIWZ. 1 pozycja asortymentowa.
Szacunkowa wartość bez VAT: 72 800 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 3.10.2017. Zakończenie 15.2.2018
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2
Nazwa: Adalimumab
1)
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa leku: Adalimumab.
Wielkość lub zakres
Ilości leków określa formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2b do SIWZ. 1 pozycja asortymentowa.
Szacunkowa wartość bez VAT: 129 457,44 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 3.10.2017. Zakończenie 15.2.2018
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
branża Medyczna
podbranża leki
kody CPV 33600000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji śląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora śląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: leki

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10492451 2024-05-02
godz. 09:00
Opolskie Dostawa środków dezynfekcyjnych PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 - 1 szt.
10376084 2024-05-06
godz. 09:00
Lubelskie „Dostawa leków różnych (dostarlimab, zanubrutinib, sotorasibum, isatuximab, siltuksymab) na potrzeby COZL”. Zamówienie zostało podzielone na 5 części:Część 1 – DostarlimabCz...
10385475 2024-05-06
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa albuminy ludzkiej.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/ Przedmiot zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 ...
10491465 2024-05-06
godz. 10:00
Małopolskie Część 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie surowców recepturowych do siedziby Zamawiającego (Kraków, os. Złotej Jesieni 1), zgodnie z opisem i wymaganiami zawartymi w Zał...
10398859 2024-05-06
godz. 11:00
Mazowieckie Zakup leków antyretrowirusowych. Części 1÷4 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków antyretrowirusowych z dostawą do magazynu depozytowego:Część 1: Emtricitabine/Rilpivirine/...
10425157 2024-05-17
godz. 08:00
Zachodniopomorskie Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego oraz wyrobów medycznych dla USK-1 w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ
10463930 2024-05-20
godz. 09:00
Łódzkie Dostawa leków do chemioterapii
10451070 2024-05-22
godz. 10:00
Lubuskie Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy produktów leczniczych. Zamówienie obejmuje 10 części (zadań).
10406435 2024-05-24
godz. 10:00
Opolskie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków z podziałem na 14 Pakietów, na potrzeby 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ w Opolu, sukcesywnie przez okres trwania umowy:Pakiet 1 ...
10491169 2024-05-28
godz. 10:00
Dolnośląskie Sukcesywna dostawa radiofarmaceutyku 18F FDG (fluorodeoxyglukozy) – 500 jednodniowych dostaw aktywności FDG niezbędnej do wykonania badań od 5 do 12 pacjentów dziennie – łącznie 6....