Przetarg - Dostawa Centrali monitorującej wraz z kardiomonitorami...

   
Analizuj Zamówienie 5145380 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2017-05-17
przedmiot ogłoszenia
Dostawa Centrali monitorującej wraz z kardiomonitorami modułowymi - 7 sztuk

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 dostawa oraz i
nstalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania Centrali monitorującej wraz z kardiomonitorami modułowymi – 7 sztuk, o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 6 do SIWZ - Zestawieniem parametrów wymaganych,
1.2 przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia,
1.3 wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia,

2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w Załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3,5,6,7 oraz podania oferowanego okresu gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa Załącznik nr 6 Zestawienie Parametrów wymaganych. Wykonawca powinien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” potwierdzić spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Parametry oferowane” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu oraz podać numery stron oferty, zawierające potwierdzenie spełnienia każdego parametru. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
4. Termin realizacji zamówienia należy zaplanować w terminie do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
5. Oferowane elementy muszą być: nie starsze niż z 2017 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ Zestawieniu parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
6. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679).
7. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien:
- dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia,
- przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołami szkolenia (według wzoru w Załączniku nr 4 do umowy) oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników,
- przekazać przed odbiorem przedmiotu zamówienia:
- dokonania wpisu dostarczonego wyrobu do rejestru wyrobów medycznych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub
- zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub
- powiadomienia Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu.
- odbiór udokumentowany będzie Protokołem zdawczo – odbiorczym – Załącznik nr 3 do umowy, po dostawie, instalacji, uruchomieniu wyposażenia i przeszkoleniu personelu,
- przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w Załączniku nr 7 do SIWZ Wzór umowy.

9. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazwy handlowej, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła, który charakteryzuje produkt dostarczany przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano lub odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i art. 30 ust 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty.
****************************
UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr 510012 z dnia 2017-05-23:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
4
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1 dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania Centrali monitorującej wraz z kardiomonitorami modułowymi – 7 sztuk, o parametrach zgodnych z Załącznikiem nr 6 do SIWZ - Zestawieniem parametrów wymaganych,
1.2 przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia,
1.3 wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia,

2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia wymieniono w Załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia kolumn 3,5,6,7 oraz podania oferowanego okresu gwarancji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi dotyczące gwarancji, szkoleń określa Załącznik nr 6 Zestawienie Parametrów wymaganych. Wykonawca powinien w kolumnie pn. „Potwierdzenie spełnienia TAK/NIE” potwierdzić spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a w kolumnie „Parametry oferowane” zamieścić opis parametrów oferowanego sprzętu. Jeżeli oferowany sprzęt nie spełnia parametrów wymaganych, oferta zostanie odrzucona bez dalszej oceny.
4. Termin realizacji zamówienia należy zaplanować w terminie do 6 tygodni od daty podpisania umowy.
5. Oferowane elementy muszą być: nie starsze niż z 2017 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 6 do SIWZ Zestawieniu parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
6. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679).
7. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien:
- dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia,
- przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołami szkolenia (według wzoru w Załączniku nr 4 do umowy) oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników,
- przekazać przed odbiorem przedmiotu zamówienia:
- dokonania wpisu dostarczonego wyrobu do rejestru wyrobów medycznych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub
- zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, lub
- powiadomienia Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu do obrotu.
- odbiór udokumentowany będzie Protokołem zdawczo – odbiorczym – Załącznik nr 3 do umowy, po dostawie, instalacji, uruchomieniu wyposażenia i przeszkoleniu personelu,
- przekazać w trakcie odbioru wymagane przez Zamawiającego dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia opisane w Załączniku nr 7 do SIWZ Wzór umowy.

9. W przypadku asortymentu określonego przy pomocy nazwy handlowej, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła, który charakteryzuje produkt dostarczany przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na asortyment równoważny pod każdym względem. W przypadku asortymentu równoważnego Wykonawca jest zobowiązany określić jego nazwę handlową.
10. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano lub odniesiono się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i art. 30 ust 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
11. Koszty wynikające ze zmian przepisów w toku realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia oferty.
branża Medyczna
podbranża sprzęt medyczny
kody CPV 33100000
forma przetarg nieograniczony
typ ogłoszenia usługi, wykonanie ,dostawy
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Pomorskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Pomorskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: sprzęt medyczny

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10364808 2024-04-05
godz. 10:00
Zachodniopomorskie Dostawa sprzętu medycznego dla SM Sp. z o.o. w Bornem Sulinowie. Część 1: Część nr 1: Dostawa urządzenia do masażu wirowego kończyn dolnych (1szt.) i górnych (1szt.). Częś...
10364816 2024-04-05
godz. 10:30
Mazowieckie sukcesywne Dostawy Odczynników laboratoryjnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do badań metodą elektrochemiluminescencji 13/TP/2024
10300102 2024-04-08
godz. 11:00
Podlaskie Dzierżawa aparatów do hemodializy wraz z dostawą wyrobów medycznych do leczenia hemodializami na potrzeby Stacji Dializ Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Ło...
10305970 2024-04-11
godz. 10:00
Pomorskie DZP/7/24 DOSTAWA NARZĘDZI ENDOSKOPOWYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA PRACOWNI ENDOSKOPII Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi endoskopowych i materiałów eksploatacyjnych...
10333548 2024-04-11
godz. 10:30
Małopolskie „Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów opatrunkowych i medycznych, środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych, kremów i płynów farmaceutycznych ..." Część 1: Produkty f...
10315217 2024-04-15
godz. 10:00
Podkarpackie Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy osprzętu i materiałów wszczepialnych do wykonywania zabiegów endoskopowych i klasycznych w chirurgii oraz ginekologii. Szczegółowy opis prz...
10325000 2024-04-15
godz. 12:00
Śląskie Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i mikrokart do wykonywania badań immunohematologicznych metodą automatyczną wraz z najmem 2 szt. analizatorów szczegółowo opisanych w ...
10330707 2024-04-16
godz. 09:00
Lubuskie zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zakresie urologii Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku w zakresie urologii n...
10315241 2024-04-18
godz. 08:50
Mazowieckie ZP/CZD/027/24 DZIERŻAWA ANALIZATORA DO OZNACZEŃ IMMUNOCHEMICZNYCH, MONITOROWANIA STĘŻENIA LEKÓW I OKREŚLANIA ICH PARAMETRÓW FARMAKOKINETYCZNYCH WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW, KALIBRATO...
10341733 2024-05-07
godz. 10:00
Wielkopolskie Dostawa z wniesieniem i uruchomieniem aparatury specjalnej na potrzeby Centrum Innowacyjnej Technologii Farmaceutycznej wraz z przeszkoleniem personelu w podziale na 5 części PN-22/24 Zmi...