Przetarg 10520802 - Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie Powiatu...

   
Analizuj Zamówienie 10520802
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-05-10
przedmiot ogłoszenia
Bieżące utrzymanie obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w roku 2024

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja planowanych do wykonania w 2024 roku robót budowlanych w ramac
h bieżącego utrzymania obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego. 2. Roboty w ramach niniejszego zamówienia będą polegały – w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego – na: 1) wykonaniu robót przygotowawczych i rozbiórkowych na obiektach inżynierskich; 2) wykonaniu remontów cząstkowych nawierzchni wraz z wykonaniem czynności towarzyszącej; 3) wykonaniu innych bieżących napraw i konserwacji. 3. Opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ): 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 5 do SWZ; 2) Mapa dróg powiatowych Powiatu Karkonoskiego – Załącznik Nr 6 do SWZ; 3) Wykaz obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego – Załączniki Nr 7 i 7a do SWZ; 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Załącznik Nr 8 do SWZ; 5) Szacunkowa ilość robót do wykonania w ramach bieżącego utrzymania obiektów mostowych – Załącznik Nr 9 do SWZ. 4. Opis planowanych do realizacji robót w ramach bieżącego utrzymania obiektów mostowych na terenie Powiatu Karkonoskiego w 2024 roku określa Tabela nr 1, zawarta w ust. 5 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ. 5. Wycena robót remontowych powinna uwzględniać ustawienie oznakowania drogowego i zabezpieczenia na czas robót, wykonanie zleconych robót, demontaż oznakowania zabezpieczającego po wykonaniu robót oraz uporządkowanie terenu po wykonanych robotach. Demontaż ww. oznakowania zabezpieczającego należy wykonać po zakończeniu robót i uporządkowaniu terenu. Skład oznakowania zabezpieczenia podstawowego robót został określony szczegółowo w ust. 6 pkt 44 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ. 6. Zamawiający będzie na bieżąco typował szczegółowy zakres i kolejność wykonywania prac na podstawie odrębnych zleceń w ramach umowy z Wykonawcą. Zamawiający będzie zlecał wykonanie robót w zależności od potrzeb i do wartości posiadanych środków finansowych w budżecie powiatu. Szacowane ilości oraz rodzaje robót, ujęte w Załączniku Nr 9 do SWZ, należy traktować jako wielkości przewidywane, przyjęte na potrzeby obliczenia i porównania cen złożonych ofert.7. W zakresie robót nieujętych w tabeli, o której mowa w ust. 4 (tj. Tabela nr 1, zawarta w ust. 5 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ), które będą konieczne do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia, prace te rozliczane będą kosztorysem powykonawczym sporządzonym przez Wykonawcę, podlegającym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru, w którym zastosowane będą zaoferowane przez Wykonawcę stałe wskaźniki, tj.: 1) stawka roboczogodziny (stawka kalkulacyjna zł netto); 2) wskaźnik kosztów pośrednich (%) – za podstawę naliczenia kosztów pośrednich przyjmuje się koszt robocizny oraz pracy sprzętu; 3) wskaźnik zysku (%) – za podstawę naliczenia zysku przyjmuje się koszty robocizny, pracy sprzętu oraz koszty pośrednie. 8. Zaoferowane ceny jednostkowe będą czynnikami cenotwórczymi wynagrodzenia Wykonawcy – zgodnie z zakresem robót zleconych przez Zamawiającego – i będą stałe przez okres 6 miesięcy od zawarcia umowy. Po ww. okresie możliwa będzie ich waloryzacja – na zasadach określonych w § 8 Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać dyżury całodobowe, aby w przypadku awarii w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy, przystąpić do naprawy lub zabezpieczyć miejsce awarii. 10. Roboty wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia realizowane będą w następujących trybach czasowych: 1) normalnym – w ciągu maksymalnie 3 (trzech) dni od dnia przyjęcia telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, 2) awaryjnym – w ciągu maksymalnie 2 (dwóch) godzin od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. 11. Realizacja robót w trybie normalnym obejmuje przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zleconego przez Zamawiającego zadania, w tym do likwidacji awarii i szkód. 12. Realizacja robót w trybie awaryjnym obejmuje wykonanie zabezpieczenia oraz oznakowania zgłoszonych przez Zamawiającego awarii i zagrożeń. 13. Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji danego zlecenia w trybie normalnym (ust. 10 pkt 1) stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może skrócić termin realizacji zlecenia – zgodnie z zapisem Działu XXVI SWZ. 14. Zgłoszenie telefoniczne, o którym mowa w ust. 10, zostanie następnie potwierdzone przez Zamawiającego zleceniem przekazanym Wykonawcy w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. 15. Zamawiający poinformuje Wykonawcę w telefonicznym (a następnie pisemnym lub drogą elektroniczną) zgłoszeniu o zakresie zleconych prac, terminie ich wykonania, a także sposobie realizacji zamówienia, wynikającego ze stopnia zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 16. Zabezpieczenie i oznakowanie zleconych robót Wykonawca zobowiązany jest realizować zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 17. Wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zapewnia całodobowy i przez 7 dni w tygodniu (w tym dni ustawowo wolne od pracy) dyżur telefoniczny, umożliwiający bezzwłoczne przyjęcie zgłoszenia Zamawiającego o wystąpieniu awarii czy zagrożeń, które podlegają zabezpieczeniu i oznakowaniu w trybie awaryjnym, a następnie zlikwidowaniu; 2) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz aktualnie obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich; 3) Wykonawca odpowiada za teren wykonywanych prac i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru zleconego zakresu robót; 4) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum: a) 24 miesięcy – w przypadku robót ujętych w pozycjach od 1 do 56 Tabeli nr 1, zawartej w ust. 5 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ; b) w przypadku zabezpieczania i oznakowania miejsc awarii (pozycja 57 Tabeli nr 1, zawartej w ust. 5 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ) – do czasu likwidacji awarii, nie dłużej jednak niż do dnia obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego; 5) Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Zamawiający będzie uprawniony realizować niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 18. Okres gwarancji, o którym mowa w ust. 17 pkt 4 lit. a, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji – na zasadach określonych w Dziale XXVI SWZ. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany i punktowany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 48 miesięcy – w przypadku gwarancji na wykonane roboty, o których mowa w ust. 17 pkt 4 lit. a. Uwaga: Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy, niż wskazany powyżej, okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego okresu gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego, niż wskazany w ust. 17 pkt 4 lit. a, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ. Okres gwarancji na wykonane roboty, o których mowa w ust. 17 pkt 4 lit. b, nie stanowi punktowanego kryterium oceny ofert. 19. Dodatkowe wymagania dotyczące zamówienia: 1) Wykonawca – przez pełny okres realizacji zamówienia – zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). 2) Wykonawca zobowiązany jest – najpóźniej w dniu zawarcia umowy – przedłożyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie w okresie od rozpoczęcia realizacji zamówienia (tj. co najmniej od dnia zawarcia umowy) do zakończenia obowiązywania umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną określoną w pkt 1. 3) W przypadku gdy okres ważności udokumentowanego ubezpieczenia OC wygaśnie przed upływem terminu obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia ważności tego ubezpieczenia lub zawarcia kolejnej umowy ubezpieczeniowej i przedłożenia Zamawiającemu – najpóźniej w terminie do 10 dni licząc od daty upłynięcia dotychczasowego ubezpieczenia – poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu potwierdzającego ciągłość ubezpieczenia – z zachowaniem wymagań opisanych w pkt 1. 4) Za nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w pkt 3, w terminie, o którym mowa w pkt 3, Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej, określonej w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. 20. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia. 21. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

BZP.272.1.2.2024
branża Drogownictwo
podbranża mosty, wiadukty
kody CPV 45221111
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Dolnośląskie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Dolnośląskie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: mosty, wiadukty

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10473691 2024-05-28
godz. 10:00
Łódzkie Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 704 na odcinku od km 18+398 do km 19+072 wraz z rozbiórką i budową obiektu inżynierskiego [1]. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji w ...
10507645 2024-05-29
godz. 09:00
Dolnośląskie Remont mostu nad rzeką Czerna Mała w ciągu drogi wojewódzkiej nr 296 w km 59+287 w miejscowości Piaseczna. CPV 45000000-7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja...
10521357 2024-05-29
godz. 10:00
Mazowieckie Modernizacja dwóch mostków na Stawach Brustmana 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja dwóch mostków dla pieszych nad kanałami wodnymi łączącymi stawy w Parku Stawy Brustmana ...
10539409 2024-05-31
godz. 23:59
Śląskie PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA: 1 Wykonanie przeglądu technicznego obiektów mostowych zabudowanych w ciągach dróg Gminnych - na terenie Gminy Sośnicowice, ze sporządzeniem protokołów pokont...
10544540 2024-06-04
godz. 10:00
Świętokrzyskie 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Remont mostu w miejscowości Niegosławice w km 14+252 nad rzeką Mierzawa na drodze wojewódzkiej nr 768.2. Remont mostu polegał będ...
10551549 2024-06-07
godz. 08:30
Śląskie Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka Część 1: Zadanie nr 1 - naprawa mostu drogowego nr inw. 223/131 na potoku Barbara,leśnictwo Wielka Łąka, oddział 118c, 124a ob...
10558341 2024-06-11
godz. 09:00
Podkarpackie Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 986 Zad. Nr 1 – remont mostu w m. Wola Ociecka w km 2+254; Zad. Nr 2 – remont mostu w m. Ocieka w km 7+950 Zaprojekto...
10576657 2024-06-11
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie Rozbiórka istniejących mostów i budowa przepustów wraz z utwardzeniem części drogi publicznej Nr 112010N oraz renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach 1) Przedmiotem zamówieni...
10570959 2024-06-13
godz. 10:45
Łódzkie Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz w ramach zadań budżetowych: „Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz–ul. Dubois, ul. Działkowa” oraz „Budowa i modernizacja...
10579684 2024-06-18
godz. 10:00
Dolnośląskie Remont mostu na potoku Janówka Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie mostu.Zadanie obejmuje m. in. Wymiana pokładu górnego oraz poręczy Odbudowa sk...