Przetarg 10395861 - 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod...

<< poprzedni powrót do wyników następny >>
   
Analizuj Zamówienie 10395861 (zakończone)
źródło Biuletyn Zamówień Publicznych
data publikacji 2024-04-03
przedmiot ogłoszenia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Żelechowi
e. Zakres zadnia obejmuje:1) zabezpieczenie miejsca robót budowlanych poprzez wydzielenie terenu objętego pracami budowlanymi,2) rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania kolidujących z planowaną inwestycją,3) uporządkowanie terenu po wykonanych pracach,4) prace ziemne – usunięcie warstwy humusu i wykonanie wykopu pod ławy i stopy fundamentowe,5) wykonanie szalunków i zbrojenia ław i stóp fundamentowych,6) wykonanie fundamentów,7) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych/przeciwwodnych na ławach, stopach i ścianach fundamentowych,8) wykonanie izolacji termicznej zewnętrznych ścian fundamentowych,9) częściowe obsypanie budynku oraz wypełnienie gruntem wolnych przestrzeni w obszarze ścian fundamentowych,10) wykonanie podłoża z zagęszczonego kruszywa naturalnego oraz chudego betonu pod posadzkę właściwą,11) wykonanie słupów żelbetowych,12) wykonanie ścian zewnętrznych,13) wykonanie stropów żelbetowych,14) wykonanie konstrukcji dachu,15) wykonanie poszycia dachowego,16) montaż stolarki i ślusarki zewnętrznej,17) wykonanie ścianek działowych,18) prace instalacyjne wewnętrzne,19) roboty wykończeniowe wewnętrzne: posadzki, tynki, okładziny ceramiczne, roboty malarskie itp.20) montaż stolarki i ślusarki wewnętrznej,21) roboty elewacyjne,22) montaż armatury i wyposażenia stałego,23) Zagospodarowanie terenu wokół inwestycji: nawierzchnie utwardzone, zieleń , instalacje zewnętrzne,W budynku hali sportowej została zaprojektowana pochylnia dla osób z niepełnosprawnościami, umożliwiająca swobodny dostęp do obiektu osobom na wózkach inwalidzkich. W budynku zaprojektowano również ciągi komunikacyjne oraz łazienki przystosowane dla osób z niepełnosprawnością.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do SWZ i przedmiary robót stanowiące załącznik nr 9 do SWZ na podstawie, których Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.), iż jeżeli w niniejszej dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.Zamawiający informuje, iż każdorazowo odnosząc się do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza rozwiązania równoważne wskazywanym, pod warunkiem, że wykonawca udowodni, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza w tym przypadku rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i wydajnościowego (lub lepszego) od wskazanego w dokumentach przetargowych. Oznacza to, że oferowane urządzenia, materiały muszą posiadać podstawowe parametry nie gorsze niż wskazania przykładowe w dokumentacji zamówienia, o czym będzie każdorazowo rozstrzygał Zamawiający. Dopuszcza się zamienne rozwiązania w oparciu o produkty innych producentów pod warunkiem spełnienia tych samych lub wyższych właściwości technicznych.Dodatkowa informacja o finansowaniu zadania.Zamawiający przewiduje finansowanie zadania w poszczególnych latach w następujących kwotach brutto:2024r – 4.000.000,00 zł.2025r – 14.000.000,00 zł. Powyższe finansowanie inwestycji w poszczególnych latach musi zostać uwzględnione przez Wykonawcę w harmonogramie rzeczowo-finansowym. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo – finansowy po podpisaniu umowy.2. Wymagania o których mowa w art. 95 ust.1 ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby (pracownicy fizyczni) wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2023 poz.1465). 2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia.3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia;a) oświadczenie zatrudnionego pracownika,b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; (lub /i)c) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę osób bezpośrednio realizujących usługę, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy i podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL pracownika; imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; informacja taka jak: data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika musi być zawarta i możliwa do odczytania.d) innych dokumentów. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 4, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone § 11 ust. 1 pkt 9 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

INW 272.12.2024


UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00285042/01 z dnia: 2024-04-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-18 11:00
Po zmianie:
2024-04-25 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-18 11:10
Po zmianie:
2024-04-25 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-17
Po zmianie:
2024-05-24



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00297499/01 z dnia: 2024-04-23
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-25 11:00
Po zmianie:
2024-05-07 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-25 11:10
Po zmianie:
2024-05-07 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-24
Po zmianie:
2024-06-05



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00307215/01 z dnia: 2024-04-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-07 11:00
Po zmianie:
2024-05-09 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-07 11:10
Po zmianie:
2024-05-09 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-05
Po zmianie:
2024-06-07



UWAGA ZMIANA OGŁOSZENIA
Sprostowanie BZP nr: 2024/BZP 00312826/01 z dnia: 2024-05-07
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia: SEKCJA VIII - PROCEDURA 3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-05-09 11:00
Po zmianie:
2024-05-13 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-05-09 11:10
Po zmianie:
2024-05-13 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić: 8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-06-07
Po zmianie:
2024-06-11
branża Budowlana - obiekty
podbranża obiekty sportowe
kody CPV 45000000, 45111200, 45261210, 45262300, 45262520, 45311100, 45320000, 45324000, 45330000, 45421100, 45421152, 45431000, 45442100
forma tryb podstawowy
typ ogłoszenia usługi, wykonanie
kraj realizacji Polska
województwo realizacji Mazowieckie
kraj organizatora Polska
województwo organizatora Mazowieckie

Zamieszczone dane to tylko fragment informacji – aby uzyskać dostęp aktywuj darmowy test lub zaloguj się

WYŚWIETL PODOBNE ZAMÓWIENIA Z BRANŻY: obiekty sportowe

       
nr Termin Organizator Przedmiot
10503197 2024-05-21
godz. 08:00
Opolskie Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wilkowie. . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w r...
10508110 2024-05-22
godz. 09:00
Mazowieckie Modernizacja infrastruktury sportowej w Józefowe realizowana w ramach zadania pt.: Modernizacja i rozbudowa infrastruktury na miejskich terenach sportowo-rekreacyjnych przy ul. Dolnej 19 po...
10502789 2024-05-22
godz. 10:00
Śląskie Budowa budynku zaplecza sportowego boiska piłkarskiego w Warszowicach przy ul. Strażackiej’’ Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych - edycja szósta - PGR Prz...
10513311 2024-05-23
godz. 12:00
Pomorskie Budowa boisk wielofunkcyjnych na terenie gminy Lichnowy Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach około 44,0mx28,0m planowanego na działcenr 23/3, obr. Lichn...
10517267 2024-05-24
godz. 09:00
Kujawsko-Pomorskie 1) Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie2...
10515639 2024-05-24
godz. 23:59
Świętokrzyskie a/ budowa 8 miejsc parkingowych o wym. 500x260 każde, częściowo z kostki(poza obrębem kół), częściowo z tzw.”dziurawki”(miedzy kołami parkującego auta), z 9-cioma rurowymi stop...
10519051 2024-05-27
godz. 09:30
Lubelskie 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja kompleksu sportowego ORLIK przy ulicy Jaśminowej w Łęcznej, polegająca na:- wymianie zużytej i częściowo uszkodzonej nawierzchni boiska pi...
10530647 2024-05-31
godz. 10:00
Wielkopolskie Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn. „Modernizacja stadionu miejskiego w Mikstacie”Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiotowe zamówienie ...
10533911 2024-05-31
godz. 10:00
Warmińsko-Mazurskie ,,Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012” – edycja 2023 w Korszach” Część 1: Modernizacja boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy o wym. 62,1 ...
10538607 2024-06-04
godz. 09:00
Dolnośląskie Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja infrastruktury sportowej i społecznej na terenie gminy Żukowice”. Inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: ...